Shell, Mobil Uy
Shell, Mobil Uygulamasıyla Autoshow’da
Türkiye’deki 1000’i aşkın istasyonunda, günde yaklaşık 1 milyondan fazla kişiye, yenilikçi ürün ve hizmetler sunan Shell, İstanbul Autoshow 2017’de ana sponsor olarak yerini aldı. Fuarda Shell standını ziyaret eden otomobil tutkunları, Shell’in yüksek kalitede yakıtları ve madeni yağları hakkında bilgi alırken, Shell’in dijitalleşen dünyada tüketicilerin hayatını kolaylaştırmak için hizmete sunduğu Shell Mobil Uygulama’sını da deneyimleme imkanı buldular.
Türkiye akaryakıt sektöründe bir ilke imza atarak istasyonda market alışverişini araçtan inmeden gerçekleştirmeye imkan sağlayan Shell Mobil Uygulaması’na eklenen “Aracınıza Sipariş Verin” özelliği ise, kullanıcılara hayatı kolaylaştıran bir deneyimi yaşatıyor. Seçili Shell Select market olan istasyonlarda, Shell Mobil Uygulaması’ndan “Aracınıza Sipariş Verin” özelliğini seçen kullanıcılar, akıllı telefonlarından sandviçten tatlı ve tuzlu atıştırmalıklara, sıcak ve soğuk içeceklere kadar 4 kategoride 20’den fazla ürün çeşidini sipariş verebiliyor. Saniyeler içinde verilen sipariş, en fazla dört dakika içinde hazırlanıyor ve market çalışanları tarafından araca teslim ediliyor. Siparişin ödemesi ise sipariş esnasında belirtilen şekliyle nakit ya da kredi kartı ile yapılabiliyor.
İstanbul Autoshow 2017’de Shell standına gelen ziyaretçiler, fuarın bu yılki “Geleceğe yakından bakın” temasına uygun olarak daha az enerji ile daha çok yol gitmek için öğrenciler tarafından tasarlanan geleceğin otomobillerinin yarıştığı Shell Eco-marathon’da yer almış araçlardan birini de yakından görme imkanı bulduar. Shell Türkiye 10 yıldan fazla bir süredir Shell Eco-marathon’a Türkiye’den öğrencilerin katılımını sağlayarak, geleceğin mühendisleri ve bilim adamlarına destek oluyor.