MediaMarkt Türkiye Yeni Mağazalarıyla Büyümeye Devam Edecek
Bugün Türkiye genelindeki farklı lokasyonlarda açtığı mağazalarıyla hizmet veren MediaMarkt Türkiye, büyümesini hızla sürdürüyor.


MediaMarktSaturn Perakende Grubu’na bağlı olan MediaMarkt Türkiye, mağazalarının yanı sıra online satış kanalı aracılığıyla da büyümesini hızla sürdürüyor. MediaMarktSaturn Grup İcra Kurulu Üyesi, MediaMarkt Türkiye ve Yunanistan İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım, “2018 yılında, 11 farklı ilde 18 yeni mağaza açtık ve toplamda 18 ilde 71 mağazaya ulaşmış olduk. Alan olarak baktığımızda ise Türkiye’de 200 bin metrekare toplam alanla en geniş satış alanına sahibiz. Yılda 150 milyondan fazla ziyaretçi ağırlıyoruz” diyor. Mağazalarını yeni gelişen ihtiyaçlara göre özenle tasarlayarak yenilediklerini dile getiren Gökyıldırım, yeni açılışlara ve bununla bağlantılı olarak istihdam planlarına bu yıl da devam edeceklerini ifade ediyor. Günümüzde tüketicinin, istediği ürünü, istediği yerden, istediği zamanda almak istediğine dikkat çeken Gökyıldırım, “Bu da bizim omnichannel stratejimizi destekliyor. Bu alanda yatırımlarımıza devam ediyoruz. Kuvvetli mağaza ve güçlü e-ticaret kanallarımızın birbiriyle uyumu ve entegre deneyimini yönetmek öncelikli konumuz” diyor.
Farklı Lokasyonlarda Mağazalar Açıyor
MediaMarkt olarak, ulaşamadıkları tüm müşterilerine avantajlarını ulaştırmak istediklerini belirten Gökyıldırım, bu doğrultuda farklı lokasyonlarda yeni mağazalar açarak her daim tüketicilerin yanında olduklarını hissettirdiklerini aktarıyor. Gökyıldırım, sözlerine şöyle devam ediyor: “AVM’lerde çeşitli sebeplerle çok fazla sirkülasyon olduğundan yer bulmakta zorlanmıyoruz. Cadde mağazalarında ise müşterilerimize rahat otopark imkanı sağlayabilen ve tüm ürün çeşitlerini sergileyebileceğimiz büyüklükte olan alanları tercih ediyoruz.”
Dünya Markalarını Alman Uzmanlığı İle Sunuyor
Gökyıldırım; akıllı telefon, aksesuar, bilgisayar, beyaz eşya, küçük ev aletleri, kişisel bakım, televizyon, fotoğraf makinesi, oyun ve bilgisayar bileşenleri kategorilerindeki dünya markalarını Alman uzmanlığı ile sunarken müşterilerine çok kanallı stratejilerinin sayısız avantajlarını deneyimlettirdiklerini aktarıyor. MediaMarkt olarak tüketiciler için sürekli, rakipsiz fiyat ve sürprizli indirim kampanyaları yaptıklarını ifade eden Gökyıldırım, “Geçtiğimiz aylarda yepyeni sadakat programımız olan MediaMarkt CLUB’ın lansmanını yaptık. Tüm bu kampanyalarımız ve yeni sadakat programımız bizi Türkiye’nin en çok tercih edilen çok kanallı elektronik perakendecisi olma hedefimize taşıdı” diyerek sözlerini noktalıyor.