GROUP DP’DEN e-ihracat AÇILIMI!

Türkiye’de yerel ve global markalara yıllardır 360 derece dijital hizmet sunan ve yakın geçmişte Group DP ismiyle yeniden yapılanan Digital Partners, e-ihracat konusunda önemli bir adım attı. Mısır merkezli Inventure Group’la sözleşme imzalayan Group DP, Türk markalarının ürünlerinin Körfez ve Ortadoğu pazarında, hem e-ihracat hem de fiziksel mağaza satışını sağlayacak bir operasyon altyapısı ve ağı oluşturdu.

GROUP DP’DEN e-ihracat AÇILIMI!
kobiaktuel
kobiaktuel
04 Haziran 2022 Cumartesi 21:02

Inventure Group ile Türkiye operasyonları için ortaklık kuran Group DP, Türk markalarını bu ülkelere taşımaya hazırlanıyor. Mısır ve Fas başta olmak üzere çeşitli Körfez ve Ortadoğu ülkelerinde alışveriş merkezleri ve mağazalara sahip olan Inventure Group aynı zamanda uluslararası birçok markanın bölgede distribütörlüğünü yapıyor.

Ürünler önce e-ticaret ve pazaryerlerinde sonra AVM'lerde satılacak

Bu pazarlara girmek isteyen markaların bölgedeki ticaret operasyonlarını yürüteceklerini belirten Group DP Ceo'su Tunç Günbey, “ İlk etapta Türk markalarının tüm e-ticaret faaliyetlerini, pazaryerlerini ve fulfillment süreçlerini yöneteceğiz. Sonrasında pazaryeri ve e-ticarette başarılı olan markaları department storelarda açacağımız cornerlarda sergileyerek devamında

fiziksel mağazalara taşımayı hedefliyoruz. Ortağımız Inventure Group’un Ortadoğu ve Körfez ülkelerinde zaten bu alanlarda çok yaygın bir ağı ve altyapısı mevcut. Biz de Group DP olarak operasyonel anlamda süreçlerin tamamını Inventure Group’un bölgedeki gücüyle birleştirip yöneteceğiz. Bu güçbirliğinden Türk markalarına önemli fırsatlar yaratmış olacağız.” diye konuştu.

Reklam ve pazarlama faaliyetleri lokalize edilecek

Tunç Günbey; anlaşma imzaladıktan sonra gördük ki bölgenin bakir sayılabilecek pazarına girmemiş ve girmek isteyen çok sayıda Türk markası var. E-ticaret operasyonlarını yürütürken bölgeye taşıdığımız markaların oradaki reklam ve pazarlama faaliyetlerini lokalize edeceğiz. Bölgedeki geniş coğrafyada beğeniler, trendler, dil ve lehçeler farklılıklar gösterebildiği için tüm faaliyetlerimizi lokal stratejilerle belirleyeceğiz. Böylece iletişimimizi markanın hedef kitlesine göre yerelleştireceğiz. Bu da Türk markalarının orada kalıcı olmasına ciddi katkı sağlayacak.” dedi.

Hedef ilk yılda 30’a yakın Türk markasını bölgeye taşımak

Günbey; Fas’ta ürünlerin satışının yapılacağı pazaryerlerinden biri aynı zamanda Marjane isimli en büyük süpermarket zincirinin de sahibi. Marjane, 50 milyon dolarlık büyük bir yatırımla çok yakında yeni bir pazaryeri kuruyor. Haziran ayında lansmanı yapılacak bu pazaryerinin Türkiye’deki operasyonlarını Group DP olarak biz yürüteceğiz ve buna yönelik bir ekip de oluşturduk. İlk 1 yıl içinde toplamda 30’a yakın markayı bölgede temsil etmeyi planlıyoruz.” ifadelerini kullandı.

E-ihracat alanındaki bu açılım bugüne kadar 360 derece dijital reklam hizmetleri sunan Group DP’ye farklı bir misyon daha yüklüyor. Group DP data ve yaratıcılığın içiçe geçtiği sektörde ajansların kabuk değiştirmesine ve dijital ekosistemin bir parçası olmasına da öncülük etmeye hazırlanıyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.