ARTI DEĞER VE PERFORMANS YARATMAK ÖNCELİĞİMİZ

0
2070

Telecity Grubu operatör ürün ve servisleri ile GSM ürün­lerini ülke çapında bireysel ve kurumsal müşterilere ulaştır­maktadır. Telecity İletişim A.Ş. ana ortağı Teknoteks İletişim A.Ş. li­derliğinde; iş ortaklığı bulunan ve temsilciliğini yürütmekte olduğu Samsung, Huawei, ZTE, Lenovo, Nokia, marka cep telefonlarının ve aksesuarlarının kurumsal ve pera­kende satış ve dağıtımının yanı sıra, perakendeciliğin farklı dallarında da tüketicilere hizmet sunmaktadır. Grubumuz çatısı altında GSM sek­törünün yanı sıra Papa Johns Res­taurantları, Samsung Dijital Shops, Sony Shops, Siemens Beyaz Eşya Mağazaları, Fenerium ve Mado ma­ğazaları bulunmaktadır.

Telecity, Bilgi Teknolojileri ve iletişim kurumu ile yakın işbirliğin­de bulunarak telekomünikasyon sektöründe teknolojinin ilerlemesi ve sektörün sorunlarının çözümü alanında çalışmalarını yoğunlaştı­rarak devam ettirmektedir. Telecity sektör içerisinde teknoloji software geliştiren şirket misyonunu üstlen­mekte, Nod32 markası iş ortaklığı ile yazılım alanında da pazar lideri konumunda bulunmaktadır.

Tercihler rehberimiz

Tüketici tercihlerini kılavuz olarak kabul eden grubumuz genç ve di­namik çalışanlarından aldığı güçle; yaratıcı, farklı çözümler ve ürünler sunarak güvenilirliğini ve markasını güçlendirmeyi, küresel standartla­ra göre kendini sürekli geliştirmeyi kalite politikası olarak kabul etmiş­tir. Grubumuz çatısı altında görev yapan 500 takım arkadaşımız bu inançla görevlerini yapmaktadırlar.

Farklı iş alanları ve farklı sektör­lerde faaliyet gösteriyor olmamız hem bize daha geniş bir bakış açı­sı kazandırıyor hem de risklerimizi yönetebilmemiz açısından belirli bir esneklik sağlıyor. 2017 yılında satış kanallarındaki gücümüzü arttırma­yı, perakende alanındaki yaygın ko­numlanmamızı pekiştirmeyi ve ve­rimlilik analizleri yaparak ekonomik canlanmadan maksimum faydayı sağlamayı hedefliyoruz.

Telecity grubu olarak 2017 yılı mağazacılık alanında verimliliğe odaklandığımız ve bu bakış açısıy­la mağazalarımızı yeniden gözden geçirdiğimiz bir yıl oldu. Şehirlerde­ki nüfus hareketlerini de göz önün­de bulundurarak sahip olduğumuz noktaları artı değer ve performans yaratacak şekilde güncelleştirmeye öncelik verdik.

Perakendeciliğin farklı alanla­rında faaliyet gösteriyor olmamız sayesinde sektörlerarası analiz yapabilme ve genel trendi erken gözlemleme fırsatına sahip oluyo­ruz. Satın alma gücü ve iştahı açı­sından dikkatle izlediğimiz 15-64 yaş grubu, ki bu grup tüm nüfusun yüzde 67’sini temsil etmektedir, yatırım kararlarımızı almamızda itici gücü oluşturmaktadır. Bu yaş gru­bundaki tüketim kalıpları, yerleşim alanları (city mapping) , ve trendle­ri yakından takip ederek mağaza­laşma, ürün marka seçimi ve diğer konulardaki kararlarımızı şekillendi­riyoruz.

Dijital gelişim öncü oluyor

4,5G teknolojisi ve nesnelerin in­ternetindeki gelişmeler son kul­lanıcılar, cihaz üreticileri ve servis sağlayıcıları için yeni ufuklar açı­yor. Son kullanıcıları özgürleştiren uygulamalarla internet kullanı­mı, navigasyon, sosyal medya plat­formları ve paylaşım ağlarının mobil cihazlar aracılığı ile kullanılabilmesi hayatlarımıza yeni bir soluk getirdi. Teknolojinin bu insancıl yönünün hepimize katma değer yaratacak şekilde ve hızla gelişmeye devam etmesini bekliyoruz.

Bu perspektiften yeniliklere açık tüketicilerimizin kendi ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayan cihaz ve servislere yöneldiklerini gözlem­liyoruz. Pazar araştırmaları da bu gözlemlerimizi destekliyor. Tüketi­cilerimizin tercihlerini ve ihtiyaçları­nı göz önünde bulundurarak pazara sunduğumuz ve kısa bir süre önce satışına başladığımız Huawei P9 Lite 2017 ürünümüzle çekilen selfi­lerde müthiş görüntüler elde ediyo­ruz. Cam gövde, çıkıntısız kamera, yeni nesil parmak okuma, tekrar vurgulamak istediğim güzelleştirme özellikli yeni nesil “selfie” kameralar ile tüketicilere kendi alanında cazip özellikler sunan bir cihaz olduğunu düşünüyoruz.

Huawei markası globalde en bü­yük üçüncü marka olma özelliği ile bizleri gururlandırıyor. Aynı zaman­da Türkiye pazarına ciddi şekilde odaklanmış olmaları ve altyapı ya­tırımlarında çok başarılı bir marka olması sebebiyle sektördeki oyun­cuların yakından tanıdığı bir şirket. Kısa süre içinde mobil cihazlarla başarılı çalışmaların yapılacağı ve son kullanıcıların Huawei ürünleri­nin yenilikçi yüzüyle daha yakından tanışacakları bir süreç bizi bekliyor.

Lansmanın bahar aylarına ye­tişmesi vesilesi ile de satışlarımızın olumlu seyrettiğini gözlemliyoruz. 2017 yılında da yine trendleri belir­leyecek yenilikçi ürünleri müşterile­rimizin beğenisine sunuyor olacağız.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here