Datassist Bordro Servisi CEO’su Ayşe Nazmiye Uça, Datassist Bordro Servisi olarak, bugün 500’den fazla müşterimizin yılda 1 milyondan fazla bordrosunu hesaplıyoruz
Kendi geliştirdiğimiz SaaS platformumuz Dakika Personel Yönetimi, hem bordro süreçlerinizi yürütmenizi ve izleminizi sağlıyor hem de Self Servis İK ara yüzleriyle çalışanlarınızın hayatını ve çalışma deneyimini iyileştiriyor” diyerek sözlerine başlıyor. Uça; izin, avans, özlük, fazla mesai, masraf, harcırah gibi birçok İK sürecinin Dakika üzerinden yönetebildiğini belirtiyor. Uça, “Kurumsal olarak asıl işinize odaklanmak için sizin için yük ve risk anlamına gelen birçok konuda çözümü kurumunuzun dışında aramak durumundasınız. Bordro sürecinizi Datassist’in yönetmesi, sizi hem risklerden koruyor, hem de zamanınızı iç kaynaklarınızla çözmeniz gereken birçok başka konuda kullanabilmenizi sağlıyor” diyor. Şirket olarak, yapay zekâ teknolojileri üzerine özellikle eğildiklerini vurgulayan Uça, bordro outsourcing’in yarattığı kaldıraç ivmesi ile uluslararası alanda rekabet niyetinde olan Türk firmalarını güçlendirmeyi amaçladıklarını belirterek sözlerini noktalıyor