Redington Türkiye yeni yatırımlarıyla büyümeye devam edecek

Bilişim alanına odaklanmış, köklü bir şirket olan Redington Türkiye, parçası olduğu Redington Grup’un global bilgi birikimini Türkiye’deki iş ortaklarının ve müşterilerinin hizmetine sunuyor.

Redington Türkiye yeni yatırımlarıyla büyümeye devam edecek
kobiaktuel
kobiaktuel
08 Mayıs 2021 Cumartesi 16:46

2020 yılını dolar bazında yüzde 45 büyüme ile kapatan şirket; bu yıl portföyüne eklenecek yeni markalar ve İnsan Kaynakları yatırımları ile büyümesini sürdürmeyi amaçlıyor.

Redington, siber güvenlikten yapay zekâya, büyük veriden nesnelerin internetine, analitikten 5G’ye ve bulut bilişime kadar birçok alanda ürün ve çözüm sağlıyor. Hem Türkiye’de hem de dünyada bilişim sektörünün çok büyük bir değişim ve dönüşümden geçtiğini dile getiren Redington Türkiye Genel Müdürü Cem Borhan, “Büyük altyapıların ve büyük şirketlerin büyük yatırımlar yaptıkları bir dönemden hizmetin öne çıktığı, abonelik ve aylık faturalandırma modeli gibi müşteri memnuniyetinin, sadakatinin oluşturulduğu bilişim çözümlerinin bir hizmet olarak verildiği bir döneme doğru ilerliyoruz. Bu yapı, KOBİ’ler açısından büyük önem taşıyor; en son teknolojilerine hızlı ve en uygun maliyetlerle ulaşabilmelerini sağlayarak başta rekabet avantajı olmak üzere birçok açıdan fayda sağlıyor. ‘As a service’ adı altında hizmet sağlayan yapıların da artması, KOBİ’lerin dijital dönüşüme giderek daha rahat uyum sağlamalarına olanak tanıyor. Redington Türkiye olarak kendimizi bu doğrultuda konumluyoruz ve daha fazla KOBİ’nin bu yapıdan faydalanması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” ifadelerinde bulunuyor.

Müşterilere özel çözümler sunacak

Pandemiye rağmen 2020 yılını dolar bazında yüzde 45 büyüme ile kapattıklarını açıklayan Borhan, hem ürün ailelerinin kapsamını genişlettiklerini hem de mevcut ürün ailelerinin olgunluk düzeyini artırarak ciddi bir büyüme ivmesi yakaladıklarını aktarıyor. 2021 yılı başı itibarıyla distribütörlüğünü yaptıkları marka sayısının 14’e ulaştığı bilgisini veren Borhan, “2021’in ilk çeyreğinde, markalarımız arasındaki sinerjiyi sağlamaya yönelik bazı adımlar attık ve oldukça verimli sonuçlarını da gördük. Birleştirici kimliğimizle, bütünleşik sistemler oluşturarak ve müşterilerin ihtiyaçlarını yakından takip ederek, müşterilere özel çözümler sunma yolunda ilerliyoruz. Özellikle bulut bilişim, veri analizi, yapay zekâ, güvenlik ve nesnelerin interneti gibi alanlara odaklanıyoruz. 2021, portföyümüze eklenecek yeni markalar ve İnsan Kaynakları yatırımlarımızla daha da büyüyeceğimiz ve ilerleyeceğimiz bir yıl olacak” diyor.

Güvenliğe yönelik projelerde artış yaşandı

Tüm dünyayı olumsuz yönde etkilemeye devam eden pandeminin, başta uzaktan çalışma olmak üzere şirketlerin ve insanların iş yapış şekillerini değiştirdiğini ve dijital dönüşüm projelerinin hızlanmasına neden olduğunu belirten Borhan; diğer taraftan hem BT (Bilgi Teknolojileri) hem de OT (Operasyonel Teknolojiler) açısından bütünsel bir otomasyonun önemini herkese çok net bir şekilde hatırlattığını vurguluyor. Borhan, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Bir süredir nesnelerin interneti ve Endüstri 5.0 başlıkları altında daha bütünsel bir otomasyon anlayışından söz ediyorduk; ancak geçiş ivmesi beklenenden düşüktü ve bütünsellik konusunda da çeşitli sıkıntılar yaşanıyordu. Pandemi, bu konunun hem BT hem de üretim tarafında artık zorunluluk olduğunu gösterdi. Çevrimiçi işlemler çok hızlı bir yükseliş gösterdi. Bunun doğal bir sonucu olarak, veri merkezlerinde tahmin analitiği, iş tarafında ise Customer 360 projeleri öne çıktı. Bu dönemde siber güvenlik tehditleri artış gösterdiğinden, güvenliğe yönelik projelerde de artış yaşandı. Ayrıca robotik süreç otomasyonu çözümlerine yönelik ciddi bir talep oluştu.”

Önümüzdeki dönemde öne çıkacak modeller

Pandeminin beraberinde büyük değişimleri ve ekonomik açıdan büyük belirsizlikleri de getirdiğini ifade eden Borhan, birçok şirketin belirsizlikler nedeniyle büyük projelerini iptal ettiğini ve yeni proje geliştirecek ya da üretime yatırım yapacak durumda olmadığını aktarıyor. Borhan, “Bu nedenle ‘as a service’ en çok talep edilen model hâline geldi. Çeşitli ekonomik nedenler, çeviklik, ölçeklenebilirlik, verimlilik ve benzeri nedenlerle abonelik modelleri ve ‘as a service’ olarak adlandırdığımız modellerin önümüzdeki dönemde daha da önem kazanacağına inanıyoruz” diyerek sözlerine son veriyor.


 

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.