Ekmob’un hedefi satış yönetimi süreçlerinde bir kültür değişimi yaratmak
Satış ekipleri için kurulmuş bir satış gücü otomasyonu olan Ekmob; doğru müşteri segmentasyonu, doğru aktivite yönetimi, hedefler bazında doğru satış ve fırsat yönetimi, doğru raporlanan KPI’lar ve firma özelinde devamlı öğrenen makine öğrenmesi olmak üzere beş yetkinlikte hizmet veriyor
![Ekmob’un hedefi satış yönetimi süreçlerinde bir kültür değişimi yaratmak](https://www.kobiaktuel.com.tr/images/haberler/2021/05/ekmobun_hedefi_satis_yonetimi_sureclerinde_bir_kultur_degisimi_yaratmak_h3155_bb861.jpeg)
![kobiaktuel](https://www.kobiaktuel.com.tr/images/yazarlar/Kobi-AktuYel.png)
Ekmob, sunduğu SFA ürünü sayesinde satış sürecindeki tüm aktivitelerin anlık yönetilmesini sağlıyor. Ekmob SFA kullanan saha satış çalışanlarının minimum haftalık bir, aylık dört iş günü tasarruf ettiklerini dile getiren Ekmob Kurucu Ortak ve Genel Müdürü Sunay Şener, yöneticilerin ise gereksiz operasyonel iş yüklerini sıfırlayıp sadece satış ekiplerinde doğru yönlendirme ve strateji oluşturmasını sağladıklarını açıklıyor. Günümüzdeki iş dünyasının satış otomasyonu gerektirdiğini belirten Şener; Ekmob’un temel amacı, firmaların satış yönetimi süreçlerinde yeni bir kültür inşa etmek ve ekiplerin verimliliğini artırmak olduğunu söylüyor. Pandemi sürecinde, müşterilerin satış organizasyonlarını yeniden yapılandırmasına eşlik ettiklerini aktaran Şener, “Birçok yeniliği, entegrasyonu ve alt yapıyı bu dönemde hayata geçirebildik. Ekmob SFA olarak teknolojimizi satış ekibi otomasyonu olarak konumladık. Gerçek verilerden düzenli beslenen yapay zekâ destekli Ekmob BI (iş zekâsı) modülünü geliştirdik” diyor. Bu yıl Türkiye üzerinden aktif bir şekilde Ukrayna ve Polonya pazarlarına pazarlama ve satış çalışmalarına başladıkları bilgisini veren Şener, 2022 yılının ikinci çeyreğine kadar gelirlerinin yüzde 30’unu Doğu Avrupa pazarından elde etmeye odaklandıklarını sözlerine ekliyor