BÜROSİT DÜNYA MARKASI OLMA YOLUNDA

Ofis ve iş merkezlerinden hastanelere kadar tüm sosyal yaşam alanları için mobilya çözümleri üreten Bürosit, bugün 35 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor.

BÜROSİT DÜNYA MARKASI OLMA YOLUNDA
kobiaktuel
kobiaktuel
02 Ekim 2019 Çarşamba 14:08

Bir dünya markası olma yolunda hızla ilerleyen Bürosit; önümüzdeki beş yılda yüzde yüz büyümeyi ve ürün, çevre, toplum ve dijitalleşme alanlarında yatırımlar gerçekleştirmeyi planlıyor.

                                                                                                                             

Bürosit, Bursa’daki üretim tesislerinde, ofis ve iş merkezlerinden stadyum, hastane, kültür merkezi ve kampüslere kadar uzanan tüm sosyal yaşam alanları için mobilya çözümleri üretiyor. Ürün gamında kendi içerisindeki kullanım varyasyonları ve kaplama seçenekleri ile birlikte 3 binin üzerinde seçeneğe yer verdiklerini dile getiren Bürosit Genel Müdürü Turgay Çalışkan, “Yılda toplam 485 bin parça ofis mobilyası üretim kapasitesine sahibiz. Türkiye’de Contract bayilerimiz ile oluşturduğumuz etkin satış ağımızla ve 11 yurt dışı temsilciliği ile 35 ülkede Bürosit ürünlerini tüketiciyle buluşturuyoruz” diyor. Sürdürülebilirliğin, büyüme konusunda oldukça önemli bir kriter olduğunu vurgulayan Çalışkan, bu nedenle attıkları her adımı ve aldıkları her kararı, planlar ve stratejik hedefler doğrultusunda gerçekleştirdiklerini belirtiyor.

İhracata Yoğunlaşacak

Turquality Marka Destek programına dahil oldukları günden itibaren Bürosit’i bir dünya markası yapacak stratejileri planlı bir şekilde gerçekleştirdiklerini söyleyen Çalışkan, bu amaçla 35 ülke ile geniş bir coğrafyada gerçekleştirdikleri ihracat faaliyetlerini geliştirmek için çalışmalar yürüttüklerini kaydediyor. Çalışkan, “2020 planlarımız içerisinde başta İngiltere olmak üzere Avrupa ülkeleri ve başta Dubai-Birleşik Arap Emirlikleri olmak üzere Orta Doğu ülkelerine yönelik ihracat çalışmalarımız yoğunlaşacak. Bürosit ürünleri, kalite ve tasarım çizgisinde ortaya koyduğu modern yaklaşımlarını daha geniş kitlelerle paylaşma fırsatı bulacak” ifadelerinde bulunuyor. Yıl sonu itibariyle büyüme hedeflerini gerçekleştirmek için yeni ürün ve marka yatırımlarının sürekli devam ettiğini aktaran genel müdür; Bürosit olarak, orta vadeli stratejik planlarını en önemli yol haritası olarak gördüklerini belirtiyor. Bu planlar kapsamında önümüzdeki beş yıl içinde yüzde yüzlük bir büyüme hedeflerinin olduğu bilgisini veren genel müdür; bu kapsamda ürün, marka, çevre, toplum ve dijitalleşme alanlarında yatırımlar gerçekleştireceklerini dile getiriyor.

Beş Farklı Moda Göre Tasarım

Çalışkan, yeni ürünleri tasarlarken Y kuşağının karakteristik özelliklerinden, yaşam ve çalışma stillerinden ilham aldıklarını belirtiyor. Çalışkan, “Kimi ofis çalışanları ‘Takımım olmadan asla!’ derken, kimiyse kendiyle baş başa, odaklanarak çalışabileceği ortamları tercih ediyor. Biz de araştırmalarımızda karşımıza çıkan beş farklı Y kuşağı modunu, ‘Mood Concept’ çerçevesinde tanımlıyor ve ikonlaştırıyoruz. Yeni ürünlerimiz; yaratıcılık, özgürlük, takım ruhu, mutluluk ve odaklanma olarak belirlediğimiz modlar çerçevesinde, alanında uzman endüstriyel tasarımcılarımız tarafından farklı ihtiyaçlara cevap verebilecek nitelikte tasarlanıyor” şeklinde açıklamada bulunuyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.