Turkish Cargo, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002) sahip oldu

Dünyanın en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, ‘’Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002)’’ sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikasını oluşturdu.

Turkish Cargo, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002) sahip oldu
kobiaktuel
kobiaktuel
22 Ekim 2019 Salı 11:18

Dünyanın en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, ‘’Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002)’’ sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikasını oluşturdu.

Turkish Cargo bünyesinde oluşturulan Geri Bildirim Yönetim Politikası kapsamında; raporlama metotlarında, ilgili süreçlerde ve geri bildirim yönetim sistemi olan 3CS üzerinde çeşitli iyileştirmeler yapılmış ayrıca ilgili hususlarda tüm personellere eğitimler atanmıştır.

 

Başarılı hava kargo markası, İstanbul ve Atatürk havalimanlarında bulunan kargo terminallerinde, müşteri memnuniyeti odaklı “Sizi Dinliyoruz” kutuları oluşturarak; şeffaf, yetkin, erişilebilir, objektif, hızlı, cevap verilebilir ve sürekli iyileştirilebilir bir süreç yönetimi sağlamıştır.

Müşteri odaklı olarak gerçekleştirmiş olduğu projelerle hareket eden Turkish Cargo; geri bildirimlerde, gizlilik esasına bağlı kalarak hareket ediyor ve tüm talepleri hızlı şekilde çözüme ulaştırıyor.

Global hava kargo markası Turkish Cargo, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla birlikte 2023 yılında, dünyanın ilk beş hava kargo markası arasında yer almayı hedefliyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.