“Sonuç Odaklı Dijital Pazarlama Stratejileri İle İşinizi Büyütebilirsiniz”

“Sonuç Odaklı Dijital Pazarlama Stratejileri İle İşinizi Büyütebilirsiniz”

0
160

“Sonuç odaklı dijital pazarlama stratejileri ile marka kimliğinizi tanıtmak ve işinizi büyütmek mümkün. Dijital pazarlama ile yepyeni potansiyel pazarlar da keşfedebilirsiniz.”

Yeni nesil dijital pazarlama ajansı olan Bermuda Medya Ajansı, İzmir’deki büyük ve orta ölçekli işletmelere ve markalara, web sitesi tasarımı, internet reklamları, sosyal medya yönetimi, kreatif tasarım ve prodüksiyon ihtiyaçlarını tek çatı altında birleştiren bir hizmet sunuyor. Bermuda Medya Ajansı Kurucusu Ece Toksöz ile kısa bir söyleşi gerçekleştirdik.

Sizce dijital pazarlama markalar için ne derece önemli?
Dijital pazarlama, markaların sürdürülebilir olmasını ve marka kimliğine değer katıp öte yandan potansiyel müşteriye ulaşma noktasından rol oynadığından oldukça önemli. Doğru kurgulanmış bir dijital pazarlama planı ile her müşteri için beklentilerini karşılamak mümkün. Bu konuda en önemli değer sektörel birtakım dinamiklerdir. Örneğin, bir gıda markası için sosyal medya yönetimi olmazsa olmaz rol oynarken, farklı bir sektör için internet reklamları etkili olabilir. Özellikle bu konuda işletme, öncelikli olarak amaçlarını ortaya koymalı, ona göre bir pazarlama planı çizmeli.

Markalar için ‘butik reklam ajansı’ deyimi ne ifade ediyor?
Butik reklam ajansları kapasiteye göre müşteri seçimi yapıyor. Bu nedenle, her müşteriye günlük olarak dokunuyor, tüm reklam planları, özel gün projeleri, erişim-etkileşim grafikleri çok daha titizlikle takip ediliyor. Özetle, butik reklam ajansları müşterinin kendi bünyesinde çalışıyormuş gibi bir partnerlik sağlıyor.

Ajansınız için en kritik değerler neler?
Yeni çağ ile birlikte her sektörün dijital alana ihtiyacı bulunuyor. Ajansımızda farklı sektörlerden müşterilerimiz var; ancak gıda alanındaki ağırlığımız biraz daha fazla. Bu nedenle, en kritik değerlerin başında öznellik, planlı olmak geliyor. Bermuda Medya Ajansı olarak elimizdeki belli markalara en üst düzey şekilde hizmet vermek önceliğindeyiz. Müşterilerimizle genelde uzun soluklu çalışıyoruz. Başarımızın temelinde zamanında iş teslimi, kreatif bir bakış açısı ve mutlaka kaliteli bir ekip var.

Başarılı bir sosyal medya yönetimi için ne yapmalı?
Bunun birden fazla yolu var. Özellikle önce ürünü, markayı anlamak bu yolda genel rakip analizi yaparak bir strateji planı çıkarmak birinci adımdır. Akabinde marka için gerekli reklam çalışmaları, tasarımlar, içerik planları, Facebook ve Instagram sponsorlu reklam stratejileri ile süreç tamamlanmalı. Monitoring ile hedef müşteriyi dinlemeli, marka ile ilişkisini iyi ölçümlemeliyiz. Ana tema sosyal medya iletişiminizden geçiyor, takipçiye bu markanın sizler için burada olduğunu hissettirmek gerekiyor. En çok dikkat ettiğimiz konu ise insanların o markayı yaşamın içinden gibi görmesini sağlamak.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here