Pidemania 25 Şubeye Ulaşacak

Bugün 10 şubesiyle faaliyet gösteren Pidemania, bu yıl içerisinde Türkiye genelindeki şube sayısını 25’e çıkarmayı amaçlıyor.

Pidemania 25 Şubeye Ulaşacak
kobiaktuel
kobiaktuel
03 Nisan 2019 Çarşamba 15:03

Marka, alakart ve self servis olmak üzere iki konseptte hizmet sunuyor.

Türk kültürüne has pide lezzetini kurumsal zeminde ilk önce Türkiye’ye, sonrasında yurt dışına yayma amacı ile faaliyetlerine Balıkesir’de başlayan Pidemania, bugün 10 franchise şubesiyle hizmet veriyor. Pidemania Genel Müdürü Alper Oğuz, “Balıkesir’de açtığımız ilk restoranımızda bir buçuk yıl Ar-Ge çalışmalarımızı gerçekleştirdik. Balıkesir’in dilden dile yayılan etinin lezzetine, kendimize has doğal marinasyon yöntemimiz ile imzamızı attık. Üretim tesisimizin kuruluşu ile Türkiye’nin ve dünyanın her yerine aynı lezzeti sunabilecek standartlarımızı oluşturduk” diyerek sözlerine başlıyor. Pidemania olarak franchising sistemiyle büyümeye devam ettiklerini belirten Oğuz, bu yıl öncelikli olarak Türkiye’de şube sayılarını 25’e çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. Oğuz, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Bunun yanı sıra yeni bir marka çalışmamız bulunuyor. Yine gıda alanında olan markamız da yıl içinde aktif hale gelecek. Yıl sonuna doğru hayata geçirmeyi planladığımız yurt dışı projelerimiz de var.”

Yatırımcılar Markanın Standartlarını Benimsemeli

Franchising verirken ilk önceliklerinin markanın standartlarını benimseyecek yatırımcılarla çalışmak olduğunu vurgulayan Oğuz, “Alakart ve self servis olmak üzere iki konseptte çalışıyoruz. Alakart için minimum 75 metrekare, self servis için 40 metrekare alan yeterli oluyor. Konseptimize göre franchising bedelimiz self servis için 20 bin TL, alakart konsept için 40 bin TL” şeklinde açıklamada bulunuyor. Franchise’ın başvurusundan itibaren her süreçle ayrı ayrı ilgilenen ekiplerinin olduğunu kaydeden Oğuz, belirlenen bölgede lokasyon araştırması yaptıklarını aktarıyor. Oğuz, “Lokasyon onaylandıktan sonra mimari ekibimiz ve personel eğitim ekibimiz devreye giriyor. İnşaatımız devam ederken personel seçimi yapıyor ve merkez şubemizde eğitimlere başlıyoruz. Reklam ekibimiz bu sırada bölge için markamızın tanıtım çalışmalarına başlıyor. Açılıştan sonra kesintisiz her gün satış analizlerini inceleyip bölgesel reklam çalışmalarımızla da franchise’ımızı destekliyoruz” diyor.

Global Pazarda Varoluş Dinamiklerini Hızlandırıyor

Pidemania olarak, tüm franchise’ların düşüncelerine önem verdiklerini kaydeden Oğuz, bu noktada ekibin bir parçası olarak kol kola yürüyecekleri bir adıma girdiklerini ifade ediyor. Bireysel bir yapılanmadan ziyade, ortaklık zemininde çalışmanın her alandaki franchisee yapılanmaları için oldukça önemli olduğunun altını çizen Oğuz, franchising sisteminin markaya büyüme anlamında kısa zamanda daha büyük ivme kazandırabildiğini belirtiyor. Oğuz, “Franchising sisteminiz ve kontrol noktalarınızı oluşturabilmişseniz bu sistemde hem kaliteden ödün vermiyorsunuz hem de bu işi en az sizin kadar heyecanla yapmak isteyen insanlarla ortak noktada buluşuyorsunuz. Bu da global pazarda varoluş dinamiklerinizi hızlandırıyor” diyerek sözlerine son veriyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.