Komşufırın 18 Yeni Franchise Şube açacak

Bugün 39 şirket ve 11 franchise şubesi ile faaliyetlerini sürdüren Komşufırın, bu yıl içinde 18 yeni franchise şube açmayı hedefliyor.

Komşufırın 18 Yeni Franchise Şube açacak
kobiaktuel
kobiaktuel
03 Nisan 2019 Çarşamba 14:36

Bugün 39 şirket ve 11 franchise şubesi ile faaliyetlerini sürdüren Komşufırın, bu yıl içinde 18 yeni franchise şube açmayı hedefliyor. Franchise sözleşmesini 10 yıl süreli yapan markanın isim hakkı bedeli 100 bin TL olup, yatırım maliyeti belirlenen lokasyonun niteliklerine göre netleşiyor.

Mahalle fırıncılığının tazeliğini, sıcaklığını, güler yüzünü, kaliteli ve lezzetli ürünleriyle birleştiren Komşufırın, markanın master franchise haklarına sahip Kile Un ve Unlu Mamüller A.Ş.’nin güvencesiyle, 13 yıllık tecrübesini franchise’ları ile paylaşıyor.  Bugün 39 şirket ve 11 franchise şubesi ile hizmetler sunduklarını dile getiren Kile Un ve Unlu Mamülleri’nin Genel Müdürü Cem Erkişi, 2019 yılı içinde 18 yeni franchise şube açmayı hedeflediklerini açıklıyor. Ayrıca şirket bünyesinde yeni fırınları da zincirlerine eklediklerini ifade eden Erkişi, bununla birlikte yurt dışı master franchise görüşmelerini sürdürdüklerini belirtiyor. Erkişi, sözlerine şöyle devam ediyor: “Tüketicilere günün her saati, arzu ettikleri unlu mamulleri ve kırka varan ekmek çeşidini sunabilmek için oluşturduğu üçüncü nesil fırıncılık kavramını İstanbul’da yaymak ve şehir dışına taşımak isteyen şirketimiz, bu kapsamda yeni bir büyüme hamlesi başlattı. Franchise sözleşmemizi 10 yıl süreli yapıyoruz. İsim hakkı bedelimiz 100 bin TL olup yatırım maliyeti belirlenen lokasyonun niteliklerine göre netleşiyor. Franchise başvurusunda bulunmak isteyenler, Komşufırın’ın web sitesi üzerinden franchise formunu doldurarak markaya ulaşabiliyorlar.”

Yatırımcılara Tüm Operasyonel Süreçlerinde Destek Sağlıyor

Komşufırın’ın franchise sistemi ile yatırımcıların tüm operasyonel süreçlerinde yanında olduğunu belirten Erkişi, kazan-kazan modeli ile markanın ürün konusundaki uzmanlığını, yaratıcılığını ve kalitesini daha geniş kitlelerle buluşturduklarını söylüyor. Bu yöntemle globalleşme yolunda güçlü adımlarla ilerledikleri ifade eden Erkişi, “Geleneksel ekmeği, gıda teknolojisinin, üretim ve dağıtım yöntemlerinin son olanaklarıyla bir araya getiren üçüncü nesil fırıncılık modelinin yaratıcısı Komşufırın’ın her damak zevkine uygun unlu mamulleri arasında poğaçadan kurabiyeye, kruvasandan keklere kadar birçok ürün bulunuyor. Ar-Ge departmanımız yeni ürün çeşitlerini ürün gamına eklemek adına aralıksız çalışıyor. Franchise’larımıza tecrübemizle birlikte, ürün çeşitliliği, operasyonel destek, proje desteği, lokasyon analizi, personel eğitimleri, kurumsal satış ve pazarlama gibi birçok alanda 7 gün 24 saat destek sağlıyoruz” ifadelerinde bulunuyor.

Yatırımcıların Risklerini Minimize Ediyor

Franchising sisteminin, yatırımcılara kendi işinin patronu olma şansı verdiğini belirten Erkişi; konusunda tecrübeli bir markanın sistemine dâhil olmanın, denenmiş ve kanıtlanmış bir iş modeli güveni çerçevesinde başarı oranını arttırmakla birlikte, markanın tanınırlığı ve teknolojik gelişmelerin takibini yapan anlayışı ile yatırımcıların risklerini minimize ettiğini söylüyor. Komşufırın olarak, markanın modelinin tüm birikimini yatırımcılara aktarmayı taahhüt ettiklerini sözlerine ekliyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.