PayU, e-ticaret alanında faaliyet gösteren şirketlere yönelik, her ihtiyaca uygun sanal pos çözümleri sunuyor. Şirket, geliştirdiği servislerl
PayU, e-ticaret alanında faaliyet gösteren şirketlere yönelik, her ihtiyaca uygun sanal pos çözümleri sunuyor. Şirket, geliştirdiği servislerle bu şirketlerin hizmet kalitesini arttırmayı amaçlıyor.
E-ticaret işletmelerine yönelik ödeme çözümleri sunan PayU, Türkiye’de 2011 yılından bu yana faaliyetlerini sürdürüyor. Şirket, bugün her ihtiyaca uygun sanal POS çözümlerinin yanı sıra 7 gün 24 saat fraud önleme hizmeti, kart saklama ve tekrarlayan ödeme gibi katma değerli servislerle birçok alanda hizmet veriyor. PayU Türkiye CEO’su Y. Emre Güzer; 6 yıl önce KOBİ’lerin online ödemeler dünyasına hızlı ve kolay şekilde girmesi, büyük ölçekli işletmelerin de iş yapış şekillerini iyileştirme ve satışlarını artırma hedefleriyle çıktıkları yolda büyük aşama kaydettiklerini ifade ediyor. Güzer, “Partnerlerimizden sağladığımız kampanyalar ve onlarla yaptığımız işbirliklerimiz ile üye işyerlerimize, e-posta gönderimi ve sosyal medya yönetimi gibi mümkün olan birçok servis noktasında destek sağlıyoruz. Bu da onların işlerini güçlendirmelerini ve sağlamlaştırmalarını kolaylaştırıyor” diyor. Güzer, gelecekte de geliştirdikleri birçok servisle hem e-ticaret işletmelerinin hizmet kalitesini arttıracaklarını hem de Türkiye’nin önde gelen banka ve lisansör kuruluşlarıyla yaptıkları işbirlikleriyle sektöre yenilikçi bir hizmet anlayışı getirmeyi sürdüreceklerini dile getiriyor.
Nakit Kullanımından Vazgeçmeyen Büyük Kitle Var
Sektörle ilgili değerlendirmede bulunan Güzer, her türlü yeni teknolojik gelişmenin mutlaka ödeme sistemlerine de dokunduğuna dikkat çekerek, ilerleyen yıllarda daha hızlı ve daha güvenli sistemlerin inşa edileceğini belirtiyor ve ekliyor: “Özellikle Türkiye’de, ödeme sistemlerinin hızlı gelişmesine rağmen, dokunamadığımız ve nakit kullanımından vazgeçemeyen büyük bir kitle var. Bu kişilerin nakit ihtiyaçlarının yerine koyabileceği, özellikle de online ödemelerde kredi kartının yerini alabilecek tüm çözümler oldukça rağbet görecek.”
Pazara Farklı Alanlarda Hizmet Sunanlar Da Girmeli
Türkiye’de, finans dünyasında son yıllarda yaşanan hareketlilikle beraber, müşterilerin artan ödeme ve finans ihtiyaçları doğrultusunda sunulan hizmetlerin her geçen gün çeşitlendiğini dile getiren Güzer, sözlerine şöyle devam ediyor: “E-ticaret ve mobil ödeme çözümleri konusunda pazara birçok oyuncu ve farklı çözüm girdi.. Zira fintech projeler, yapısı gereği beraberinde müşteriyi tanıma ve bilinirlik gibi birçok zorlu unsuru da beraberinde getiriyor. Ayrıca sağlıklı bir büyüme ve daha geniş kitlelere ulaşan bir e-ticaret için, pazara farklı alanlarda hizmet sunan oyuncular girmeli. Bu oyuncular birbiriyle rekabet etmek yerine, işyerlerinin ve son kullanıcıların önünü açacak çözümler üzerinde durmalı. Ekosistemin taşları yerine oturdukça ödeme kuruluşları ve bankaların bir araya gelişi çok daha başarılı, katma değerli servislere ve hizmetlere ön ayak olacaktır.”
E-ticaret işletmelerine yönelik ödeme çözümleri sunan PayU, Türkiye’de 2011 yılından bu yana faaliyetlerini sürdürüyor. Şirket, bugün her ihtiyaca uygun sanal POS çözümlerinin yanı sıra 7 gün 24 saat fraud önleme hizmeti, kart saklama ve tekrarlayan ödeme gibi katma değerli servislerle birçok alanda hizmet veriyor. PayU Türkiye CEO’su Y. Emre Güzer; 6 yıl önce KOBİ’lerin online ödemeler dünyasına hızlı ve kolay şekilde girmesi, büyük ölçekli işletmelerin de iş yapış şekillerini iyileştirme ve satışlarını artırma hedefleriyle çıktıkları yolda büyük aşama kaydettiklerini ifade ediyor. Güzer, “Partnerlerimizden sağladığımız kampanyalar ve onlarla yaptığımız işbirliklerimiz ile üye işyerlerimize, e-posta gönderimi ve sosyal medya yönetimi gibi mümkün olan birçok servis noktasında destek sağlıyoruz. Bu da onların işlerini güçlendirmelerini ve sağlamlaştırmalarını kolaylaştırıyor” diyor. Güzer, gelecekte de geliştirdikleri birçok servisle hem e-ticaret işletmelerinin hizmet kalitesini arttıracaklarını hem de Türkiye’nin önde gelen banka ve lisansör kuruluşlarıyla yaptıkları işbirlikleriyle sektöre yenilikçi bir hizmet anlayışı getirmeyi sürdüreceklerini dile getiriyor.
Nakit Kullanımından Vazgeçmeyen Büyük Kitle Var
Sektörle ilgili değerlendirmede bulunan Güzer, her türlü yeni teknolojik gelişmenin mutlaka ödeme sistemlerine de dokunduğuna dikkat çekerek, ilerleyen yıllarda daha hızlı ve daha güvenli sistemlerin inşa edileceğini belirtiyor ve ekliyor: “Özellikle Türkiye’de, ödeme sistemlerinin hızlı gelişmesine rağmen, dokunamadığımız ve nakit kullanımından vazgeçemeyen büyük bir kitle var. Bu kişilerin nakit ihtiyaçlarının yerine koyabileceği, özellikle de online ödemelerde kredi kartının yerini alabilecek tüm çözümler oldukça rağbet görecek.”
Pazara Farklı Alanlarda Hizmet Sunanlar Da Girmeli
Türkiye’de, finans dünyasında son yıllarda yaşanan hareketlilikle beraber, müşterilerin artan ödeme ve finans ihtiyaçları doğrultusunda sunulan hizmetlerin her geçen gün çeşitlendiğini dile getiren Güzer, sözlerine şöyle devam ediyor: “E-ticaret ve mobil ödeme çözümleri konusunda pazara birçok oyuncu ve farklı çözüm girdi.. Zira fintech projeler, yapısı gereği beraberinde müşteriyi tanıma ve bilinirlik gibi birçok zorlu unsuru da beraberinde getiriyor. Ayrıca sağlıklı bir büyüme ve daha geniş kitlelere ulaşan bir e-ticaret için, pazara farklı alanlarda hizmet sunan oyuncular girmeli. Bu oyuncular birbiriyle rekabet etmek yerine, işyerlerinin ve son kullanıcıların önünü açacak çözümler üzerinde durmalı. Ekosistemin taşları yerine oturdukça ödeme kuruluşları ve bankaların bir araya gelişi çok daha başarılı, katma değerli servislere ve hizmetlere ön ayak olacaktır.”