Her şirketin bir kurumsal yazılım çözümünü entegre etmesi gerekecek
Pek çok şirket, Metaverse evreninde neler yapılabileceği üzerine düşünüyor ve bazı aksiyonlar alındığını da görüyoruz. Burada, elbette müşteri en önemli varlık olacak” diyerek sözlerine başlayan Next4biz Kurucu Ortağı Tamer Gülce, dolayısıyla müşteriye en iyi hizmeti sunmanın Metaverse’te de kritik başlıklar arasında yer alacağını vurguluyor.


Gülce, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Kurumsal yazılımlar noktasında düşündüğümüzde, doğrudan müşteri odaklı çözümler oldukları için bu evrene de giren her şirketin bir kurumsal yazılım çözümünü entegre etmesi gerekecek. Biz Next4biz olarak Metaverse evreninde de en iyi CRM, BPM ve CSM çözümlerini sunmaya devam edeceğiz.”Pandemi sürecinin, müşteri odaklı dijital dönüşüm kavramını ortaya çıkardığını ifade eden Gülce, “Artık müşteri, çoklu kanallardan sizinle iletişimde olmayı ve her kanalda onu tanımanızı istiyor. Dijital bir varlık olduğunu kabul etmenizi bekliyor. Burada kurumsal yazılımların ön plana çıktığını net olarak görüyoruz. Şirketlerin, CRM'in yanı sıra iş süreçleri yönetimi (BPM) yazılımına olan ihtiyaçları ve talepleri de gün geçtikçe artıyor. İş süreçlerini dijitalleştirerek, tek platform üzerinden bütün süreçleri tasarlamak, işletmek ve yönetmek şirketlerin zamana ayak uydurmaları için önem arz ediyor. Kurumsal yazılımlarda öne çıkan trendin ise esnek yapılı, IT bağımlılığını azaltan ‘no-code’ yazılımlar ve veri odaklı yaklaşımlar olacağını söyleyebiliriz” diyor.