Generali’den sigortacılık işlemlerini kolaylaştıran uygulama
Türkiye’de 150 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren Generali Sigorta; sağlık sigortası, kasko sigortası, ferdi kaza sigortası gibi bireysel sigorta ürünlerinin yanı sıra işyeri sigortası ve sorumluluk sigortaları gibi kurumsal sigorta ürünleri özelinde de müşterilerine hizmet sunuyor.
![Generali’den sigortacılık işlemlerini kolaylaştıran uygulama](https://www.kobiaktuel.com.tr/images/haberler/2021/02/generaliden_sigortacilik_islemlerini_kolaylastiran_uygulama_h3080_6d549.jpg)
![kobiaktuel](https://www.kobiaktuel.com.tr/images/yazarlar/Kobi-AktuYel.png)
Türkiye’de ve dünyada mobil cihazların kullanımının artarak büyümeye devam ettiğini belirten Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seydi Demir; hayata geçirdikleri yeni nesil mobil uygulamanın tüm sigortacılık işlemlerine tek alandan, tek tuşla, hızlı ve zahmetsizce ulaşma imkanı sağladığını dile getiriyor. Demir, bu kapsamda sundukları hizmetleri şöyle anlatıyor: “Yeni nesil mobil uygulamamız, birçok özelliğiyle sigortacılık işlemlerini kolaylaştırıyor ve dijital sigortacılık hizmetlerine yeni bir soluk getiriyor. Örneğin, Generali Hesabım mobil uygulamasının en işlevsel özellikleri arasında Acil Yardım özelliği de yer alıyor. Kullanıcılar uygulama üzerinden, konut ve yol yardım hizmetleri yetkililerini, ambulans ve 112 acil yardımı tek tuşla arayabiliyorlar. Diğer yandan kullanıcılar, hasar ihbarında bulunma imkanı sağlayan Hasar İşlemleri alanı üzerinden mevcut hasar dosyasına ulaşabiliyor, günün her anında güncel durumu kontrol edebiliyor, bu alandaki bildirimler sayesinde zamandan tasarruf edebiliyor ve her yerden hasar ihbarı dosyalarını takip edebiliyorlar. Ayrıca müşterilerimiz, sigortacılık işlemlerini daha kolay algılanabilir ve uygulanabilir hâle getiren Generali Hesabım mobil uygulamasından yararlanarak, kasko sigortası ve konut sigortası gibi farklı sigorta türlerine ait hasar bilgilerini güncel olarak görebiliyorlar