EPSON YAZICILARIYLA KOBİ’LER TASARRUF SAĞLIYOR

KOBİ’ler ülke ekonomilerinin lokomotifi. Her KOBİ ne kadar çok tasarruf eder ve kazanırsa ülke ekonomisi de o kadar çok kazanır.

0
1039

Ahmet Gürle – Epson Türkiye Müşteri Hizmetleri Müdürü

Tasarruf ve toplam sahip olma maliyetinde avantaj sunmak son derece önemli ki biz de Epson olarak bunu yapıyoruz.  Örneğin tanklı yazıcılarımızla 500 sayfalık bir top kağıdın siyah beyaz baskısı için harcanan mürekkep maliyeti sadece 3,43 TL. Teknolojide yenilikler bitmez ancak kurumlar tüm bu yeni teknolojiler arasında kendileri için en avantajlı olanı seçmekte doğru karar alabilmelidir ki yatırımlarını avantaja dönüştürebilsinler. Bizim özellikle tanklı yazıcı serilerimizdeki ana hedef kitlemiz de KOBİ’ler.

Bağımsız araştırma şirketi BLI (Buyers Laboratory LLC)’nın son verilerine göre lazer yerine Epson WorkForce Pro inkjet yazıcı kullanan kurumların yüzde 82’ye kadar enerji tasarrufu sağladığı ortaya çıkıyor. Çevresel etkiler göz önüne alındığında yüzde 94’e varan oranda daha az atık avantajı sunuyoruz. BLI’nın araştırma verilerine göre lazer yerine inkjet teknolojisinin kullanılmasıyla sadece Avrupa’da yılda 55.2 milyon euro tasarruf sağlamak mümkün.

Sadece Batı Avrupa’da işletmelerin lazer yerine Epson inkjet yazıcı kullanması durumunda ortaya çıkan veriler oldukça dikkat çekici. %94’e kadar daha az atık ki bu en az 221 bin tonluk atığın olmaması anlamına geliyor. %96’ya varan enerji tasarrufu ise ortalama 507 bin hanenin elektrik, su vb. gideri. %92’ye varan daha az CO2 salımı söz konusu, bu rakam da 26 milyon 900 bin ağaç tarafından emilen miktar.

Epson takipten ziyade öncülük ediyor. Biz teknoloji geliştiririz. Tüm bu teknolojileri de ciddi pazar araştırmaları ve ölçümler neticesinde karar vericilerin ihtiyaçlarına yönelik sunarız. Kendimiz yaratırız açıkçası, sahip olduğumuz patentlerden de bu çok net görülebilir. Şu an aktif kullanımda 50 binin üzerinde patentimiz var. Günde yaklaşık 13 yeni patent alıyoruz.  Şuna özellikle değinmek isterim ki bizim ana odağımız “toplam sahip olma maliyeti” dir, “ilk satın alma” değil. Teknolojik ürünler şirketlerde demirbaş sayılır ve uzun soluklu kullanım amaçlıdır. Sarf maliyeti tüketimi birçok üründe ilk alımın önüne geçer teknolojisine bağlı olarak. Epson’da bu söz konusu değildir. Kullanım maliyetini minimumda tutarken verimliliği maksimize eder ve kaliteyi korur Epson teknolojisi.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here