ÇALIŞANLAR YEMEK KARTI KULLANMAKTAN MEMNUN

Çalışanlar Yemek Kartı Kullanmaktan Memnun

0
431

Edenred, yemek kartı başta olmak üzere kurumlara yönelik birçok çözüm sunuyor. Şirketin yaptığı araştırmaya göre, yemek kartı çalışanlar için en çok tercih edilen yan hak ve çalışanların yüzde 78’i yemek kartı kullanmaktan memnun.

Dünya çapında yaklaşık 750 bin şirkete hizmet veren Edenred, 25 yıldır Türkiye’de kurumlar için başta yemek kartı olmak üzere araç giderlerine yönelik ürünler, hediye ve ödüllendirme ürünleri ve sosyal yardım çözümleri sunuyor. Edenred Türkiye Genel Müdürü Eric De Ladoucette, geçtiğimiz yıl İPSOS Araştırma şirketiyle gerçekleştirdikleri Barometre 2016 Araştırmasına göre, yemek kartının çalışanlar için en çok tercih edilen ikinci yan hak ve çalışanların yüzde 78’inin yemek kartı kullanmaktan memnun olduğunu söylüyor. Son dönemde, Boğaziçi Üniversitesi’nin Araştırma Merkezi tarafından yapılmış bir araştırmanın da benzer sonuçlar ortaya koyduğunu dile getiren De Ladoucette, sözlerine şöyle devam ediyor: “Bu araştırmaya göre, yemek kartları çalışan motivasyonuna dolayısı ile de işverene olumlu etkilerle geri dönüyor. Çalışanlar öğle yemeği vaktinde diledikleri yerde, diledikleri iş arkadaşlarıyla yemek yeme imkanı buluyor ve sosyalleşebiliyor. Böylece çalışanlar mesaiye rahatlamış olarak dönüyor. Bu hem çalışan bağlılığını hem de motivasyonunu arttırıyor. Şirket yemekhanesi özellikle büyük şehirlerde gerek yemekhane alanı, gerekse mutfak ekipmanı, mobilyası gibi harcamalarla masraflı hale gelebiliyor. Yiyeceklerin lezzet ve hijyen açısından sürekli denetlenme ihtiyacı da şirketler için ekstra bir sorumluluk haline geliyor. Yemek kartları, tüm bu masrafları ortadan kaldırarak, hem çalışanlar hem de işverenler için büyük avantajlar sağlıyor.

Plakaya ve E-postaya Tanımlanan Hizmetler

Dünyanın giderek dijitalleşmesiyle, akıllı ödeme sistemlerinin de günden güne geliştiğini söyleyen genel müdür; Edenred olarak, bu dönüşüme hızlıca entegre olup, tüm kolaylık ve avantajlardan müşterileri faydalandırmaya çalıştıklarını dile getiriyor. De Ladoucette, şunları söylüyor: “Yemek kuponuyla çıktığımız bu yolda artık tamamen dijital çözümlerle ilerliyoruz. Yeni ürünlerimizde artık kullanıcılarımızın kart ve kupon kullanımı yerine, plakaya ya de e-postasına tanımlanan bir takım hizmetlerle süreçlerimizi tamamen dijitalleştirmeye başladık. Müşteri deneyimini iyileştirmek adına mobil ve web tabanlı ödeme sistemlerine yatırımlar da yapıyoruz. Artık tamamen dijital olan çözümlere yatırım yapıyoruz, Firma cirosunun yaklaşık yüzde 5’i kadarını yeni teknolojilere ve ödeme çözümlerine yatırım yapmak için kullanıyoruz.”

KOBİ’lere Büyük Satış Hacmi

Edenred olarak öncelikli hedeflerinin KOBİ’lere ulaşmak olduğunu dile getiren De Ladoucette, bu hedef kapsamında 50’nin altında çalışanı olan işletmelerin toplamda 20 bin’i ile çalıştıkları bilgisini paylaşıyor. Ticket Restaurant ürününü tercih eden işletmelerin ortalama çalışan sayısının 22 olduğunu açıklayan genel müdür, “Bu da bize KOBİ sektörünün önemini bir kez daha gösteriyor. Pek çok restoranın da KOBİ sayıldığı düşünülürse, Ticket Restaurant ürünümüzün yüksek kullanımı sayesinde her gün onlara büyük bir satış hacmi de yaratıyoruz” diyor.

Tek Noktadan Pek Çok Hizmet Alımı

Edenred; Ticket Restaurant markasına ek olarak, araç yıkama ve yakıt giderleri için Ticket Business, teşvik ve ödüllendirme giderleri için çok markalı hediye kartı ve kuponları Ticket Compliments ve sosyal yardım programlarının etkin yönetimini sağlayan Ticket Service ürünleri ile hizmet veriyor. Bu ürünlerle; müşterilerine maliyet avantajı, tek noktadan pek çok hizmet alımı gerçekleştirerek lojistik ve operasyonel kolaylık, tercih şansını çalışanlara bırakan seçkin üye ağıyla artan çalışan memnuniyeti ve çeşitli marka iş birlikleri ile farklı gider kalemlerinde de tasarruf etme imkanı sağlıyor.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here