Hepsiburada’nın hedefinde 1 milyar müşteriye ulaşmak var
Bugün 40’a yakın kategoride, 30 milyonu aşkın ürün çeşidini müşterilerle buluşturan Hepsiburada, inovatif servis ve hizmetleri hayata geçiriyor.


Hindistan’ın batısıyla Almanya’nın doğusu arasında kalan geniş coğrafyanın en büyük teknoloji şirketi olmak amacıyla yatırım ve çalışmalarını hız kesmeden sürdüren Hepsiburada, böylece 1 milyar müşteriye hitap etmeyi hedefliyor.
E-ticaret sektöründe, pandemi sürecinde üç yılda ulaşılması beklenen gelişime üç ayda ulaşıldı. Bu hızlı dönüşümün, yapılacak yeni yatırımlar ve atılacak inovatif adımlarla kalıcı olacağı öngörülüyor. Değişen tüketici alışkanlıklarıyla ivme kazanan dijital dönüşüm, önümüzdeki dönemde daha da hızlanmaya ve markalar için önemini artırmaya devam edeceğini dile getiren Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, “Hepsiburada olarak, bugün 40’a yakın kategoride, 30 milyonu aşkın ürün çeşidini müşterilerimizle buluşturan, aylık 200 milyonun üzerinde ziyareti ağırlayan dev bir platformuz. Türkiye ve bölgenin en büyüğü olma özelliğini taşıyan Akıllı Operasyon Merkezi ve sektörün çıtasını yükselten teknolojik çalışmaları yürüttüğümüz Ar-Ge merkezimizle online alışveriş sektörünün gelişimine liderlik ediyoruz. Yatırımlarımız ve sunduğumuz inovasyonlarla ülkemizde dijital dönüşümün öncülüğünü yapıyoruz” diyor. Hepsiburada olarak, Hindistan’ın batısıyla Almanya’nın doğusu arasında kalan geniş coğrafyanın en büyük teknoloji şirketi olmayı hedeflediklerini açıklayan Emirdağ, İstanbul’dan dört saat uçak mesafesinde yer alan 1 milyar müşteriye hitap edecek dev bir ekosistem inşa etmek için yatırım ve çalışmalara hız kesmeden devam ettiklerini açıklıyor.
5 bin kişiye ek istihdam
Müşteri memnuniyetini merkeze alarak, inovatif servis ve hizmetleri hayata geçirdiklerini belirten Emirdağ, “Hepsiexpress ile müşterilerimizin market, kahve ve yemek siparişi gibi günlük ihtiyaçlarını çok kısa sürede evlerine ulaştırıyoruz. Taşımacılık sektörüne yenilikçi bakış açısı kazandıran Hepsijet, dijital ödeme çözümleri sunan HepsiPay, markalara hizmet sağlayan reklam platformumuz HepsiAd, e-ihracat ile işletmelere birer dünya oyuncusu olma fırsatı sunduğumuz ve Türk ürünlerini dünyaya açan Hepsiglobal gibi farklı birçok servis ile müşterilerimiz başta olmak üzere tüm paydaşlarımıza fayda sağlayan dev bir ekosistemi hep birlikte inşa ediyoruz” şeklinde açıklamada bulunuyor. Bunların yanı sıra müşterilerin evleri dışındaki teslimat noktalarından kargolarına kolayca ulaşabilmeleri için Hepsimat hizmetini geliştirdiklerini belirten Emirdağ, “Ayrıca Covid-19 döneminde Kolay İade hizmetini hayata geçirdik. Böylece müşterilerimiz iade etmek istedikleri ürünler için Hepsiburada anlaşmalı kargoları adreslerine çağırarak iade işlemini kolayca yapabiliyor. Pandemi döneminde artan iş yükü sebebiyle; Gebze Akıllı Operasyon Merkezi’miz, Hepsijet Lojistik ve Hepsiexpress birimlerimizde görevlendirmek üzere 5 bin kişilik ek istihdam planı açıkladık” diyor.
Girişimci kadınlara destek
Hepsiburada’da iş ortağı sayısının Türkiye’de ilk vakaların görülmeye başladığı Mart ayından bu yana yüzde 62 oranında artış gösterdiğini açıklayan Emirdağ, Hepsiburada’nın en önemli farkının kadın girişimcilere sunduğu avantajlar olduğunu kaydediyor. Emirdağ, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü programımızla, girişimci kadınların iş gücüne katılımını teşvik ediyoruz. Yüzde 51 hissesi bir kadına ait olan şirketlere, ilave tanıtım, kargo desteği, ekstra promosyon ve pazarlama destekleri sunuyoruz. Bu program sayesinde, şu ana kadar 9 binden fazla girişimci kadın, e-ticarette kendi işini kurarken ya da yürüttüğü işi büyütürken, Hepsiburada’nın teknoloji ve pazarlama gücünden yararlandı. Pandemi döneminde kadınların e-ticarete bu programla katılımı yüzde 140’a varan artış gösterdi.”