Dijipol ile tek tıkla teklif alma kolaylığı
ÖzserNEO Sigorta ve Reasürans Brokerliği, bugün 150’nin üzerinde şube ağı ve 300’ün üzerinde konusunda uzman ekip ile birçok ürün branşında hizmet veriyor


Şirket, geçen yıl altyapısını oluşturup uygulamaya aldığı Dijipol platformuyla, farklı sigorta şirketlerinden tek tıkla sigorta teklifi alma imkanı sunuyor.
Sigorta sektöründe 40 yıldır faaliyet gösteren ÖzserNEO Sigorta ve Reasürans Brokerliği; bireysel ve kurumsal üretimlerin yanı sıra sigorta şirketlerine sağladığı reasürans anlaşmaları, ihtiyaca uygun geliştirdiği yeni ürünler, yurt dışından aldığı teminatlar ve sigorta şirketleriyle sağladığı iş birlikleriyle, Türkiye’nin sigortacılıkta önde gelen lider şirketleri arasında yer alıyor. ÖzserNEO olarak, yurt içinde 150’nin üzerinde şube ağı, 300’ün üzerinde konusunda uzman ekip ile birçok ürün branşında hizmet verdiklerini belirten ÖzserNEO Sigorta ve Reasürans Brokerliği Genel Müdürü Ramazan Ülger, “Araç sigortalarından ev sigortalarına, iş yeri sorumluluk sigortalarından mesleki sorumluluk sigortalarına kadar 40’ın üzerinde ana ürün çeşitliliğimizle sektördeki faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Bunlara ek özel olarak hayata geçirdiğimiz İkinci El Araç Sigortası sayesinde oto galerilerin sorumluluğu altında olan ikinci el araç garantisini de sigorta teminatı altına alıyoruz” diyor.
24 sigorta şirketinden anında teklif imkanı
2020 yılında dijital dönüşüme odaklanan şirket, Dijipol.com platformunu hayata geçirdi. Platform üzerinden 9 farklı ana branşta ve 24 farklı sigorta şirketinden tek tıkla sigorta teklifleri alınabiliyor, aynı ekran üzerinden karşılaştırmalar yapılabiliyor ve satın alma işlemleri 3D güvenli ödeme sistemi ile gerçekleştirilebiliyor. Bunun yanı sıra şirketin mobil uygulaması sayesinde, ruhsatta yer alan kare kod okutularak, başka hiçbir işlem yapmadan Kasko ve Trafik Sigortası teklifleri alınabiliyor. Ayrıca uygulama ile hasarlar için talep oluşturulup, vadesi dolmak üzere olan poliçeler için hatırlatma alınabiliyor. Tüm bu özellikler ile Dijipol sayesinde, sigorta ihtiyacı olan kişilerin evlerinden çıkmadan sigorta işlemlerini istedikleri yerden ve istedikleri zamanda hızlıca gerçekleştirebildiklerini dile getiren Ülger, “Dijipol üzerinden satın alma yapan sigortalılarımıza istemeleri ve ihtiyaç duymaları halinde, mevcuttaki 150’nin üzerindeki şube ağımız içerisinden, en yakın şubemiz aracılığı ile satış sonrası hizmetler de verebileceğiz. Bu sayede dijital kanaldan sigortalımız olan kişilere, fiziki şubelerimizde bulunan, sigorta tekniği ve uygulamaları konusunda uzman çalışanlarımız aracılığı ile de destek olmaya devam edeceğiz” diyor.
Satış yöntemlerini birbirine entegre edecek
Geçen yıl altyapısını oluşturup uygulamaya aldıkları Dijipol dijital platformunun, sektörde güvenilir bir marka haline gelmesi için tanıtım ve iletişim çalışmalarına ağırlık vereceklerini belirten Ülger, şirketin genel merkezi ve Türkiye genelinde faaliyet gösteren 150’nin üzerinde şubesi aracılığıyla gerçekleştirdikleri klasik satış yöntemine daha da büyüyerek ve şube sayılarını artırarak devam edeceklerini açıklıyor. Ülger, 2021 yılının şirket için dijital satış ile klasik satış yöntemlerini birbirine entegre edecekleri önemli bir atılım yılı olacağını ifade ediyor.
Atölye ve üretim merkezlerine özel ürün
Şirkete özel sundukları hizmetlerle ilgili de bilgiler veren Ülger, KOBİ’lerin faaliyet gösterdikleri sektörleri göz önünde bulundurarak sigorta ihtiyaçlarının neler olabileceğini analiz edebildiklerini aktarıyor. Standart branş ve kapsamlara ilave olarak, imalat yapan atölye ve üretim tesislerinde makine kırılması ve kâr kaybı teminatı sunduklarını belirten Ülger, sözlerine şöyle son veriyor: “Ufak ölçekli üretim yapan işletmeler için ürettikleri ürün özelinde Ürün Sorumluluk Sigortası yapıyor, bu sayede işletmelerini güvence altına alabiliyoruz. Bunlar dışında ise yine imalat yapan atölye ve üretim merkezlerine ziyaretler gerçekleştirerek, geçmiş hasarlarını göz önünde bulundurarak, ihtiyaçları saptıyor ve ürün geliştirebiliyoruz.”