Vodafone, Baykuş Ödülleri’nde 4 Ödül Birden Aldı

Vodafone, pazarlama alanında gerçekleştirdiği başarılı araştırmalarıyla ödül almaya devam ediyor. Vodafone, Türkiye araştırma sektörünün en prestijli ödülü olarak kabul edilen ve Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Baykuş Ödülleri’nde geçen yıl olduğu gibi bu yıl da 4 ödül birden kazandı.

0
779

 

 

Türkiye’nin Dijital Dönüşümüne liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, dijital bağlantılı yaşamı birey ve kurumlar için kolay ve erişilebilir kılmak üzere gerçekleştirdiği başarılı araştırma çalışmalarıyla bir kez daha ödüle layık görüldü. Vodafone, Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından sektörün en başarılı pazarlama ve sosyal araştırma çalışmalarını ödüllendirmek amacıyla dördüncüsü düzenlenen Baykuş Ödülleri’nde geçen yıl olduğu gibi bu yıl da 4 ödül birden kazandı. Vodafone Türkiye Araştırma Ekibi, mobil uygulama kullanıcı deneyiminden iletişim performansını artırmaya, marka algısını güçlendirme çalışmasından müşteri bakış açısı ile servis tasarımı geliştirmeye kadar farklı alanlarda yürüttüğü araştırma projeleriyle 2 Gümüş ve 2 Bronz Baykuş sahibi oldu.

Vodafone, “Usta Baykuş” kategorisinde “Arayın Gelelim Faturalı Hatta Zahmetsizce Geçirelim” projesiyle Bronz Baykuş, “Meraklı Baykuş” kategorisinde “Yarına Hazırlayan Çözümler” projesiyle Gümüş Baykuş ve “Vizyoner Baykuş” kategorisinde “Kolaylık’ı kolay mı sandın?” projesiyle Bronz Baykuş, “Mobil (D)Uygulama Nasıl Tasarlanır?” projesiyle de Gümüş Baykuş ödüllerini aldı.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here