Platformumuzu sürekli geliştiriyoruz

20 Yılı aşkın bir deneyimle kullanıcılarına güvenilir bir platformda imkanlar sunan sahibinden.com’un sektördeki hizmetlerini ve ileriye dönük hedeflerini Satış ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Demet Sarı Kobi Aktüel’e anlattı.

Platformumuzu sürekli geliştiriyoruz
kobiaktuel
kobiaktuel
05 Aralık 2023 Salı 00:16

 E-ticaretin en önemli bileşenleri nelerdir ve markanızın sektördeki yerini nasıl anlatırsınız?

E-ticaretin temel bileşenleri arasında teknolojinin etkin kullanımı, kullanıcı dostu bir platform olma, güvenli ödeme sistemleri, etkili bir müşteri hizmetleri yönetimi ve pazarlama stratejileri yer alır. sahibinden.com olarak, 20 yılı aşkın bir deneyimimiz ve teknolojiye yaptığımız yatırımlar aracılığıyla bu bileşenleri titizlikle ele alarak kullanıcılarımıza en iyi alışveriş deneyimini sunmak için çalışıyoruz.Bunun için de teknolojiyi en etkili şekilde kullanarak, platformumuzu sürekli geliştiriyor ve kullanıcı deneyimini optimize ediyoruz. 

 

sahibinden.com’u rakiplerinden ayıran özellikler veya hizmetler nelerdir?

23 yıldır kendini sürekli geliştiren bir şirket olarak sahibinden.com’u farklılaştıran en önemli özellikleri; kullanıcılarını dinleyerek ihtiyaç ve taleplerini ön planda tutması, yerinde Ar-Ge merkezinde hiç durmadan yeni teknoloji ve hizmetler üretmesi, kullanıcılarının deneyiminin yanı sıra sektörün de gelişmesine katkı sağlayacak inovatif adımlar atması olarak kısaca özetleyebiliriz. Bu anlamda sahibinden.com’un temel önceliği her zaman müşteri ilişkilerini kuvvetlendirecek kişiselleştirilmiş müşteri deneyimine odaklanan hizmetler geliştirmek olmuştur. Bu yaklaşımla, kurumsal mağazalarımızın iş süreçlerine katkı sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda fayda ve artı değer yaratmayı iş yapış modelimizin öncelikli hedefi olarak belirledik.

Günümüzde sektörde bir adım öne çıkabilmenin, şirketlerin  hızla değişen ve dönüşen trendlere uyum sağlama yeteneğine bağlı olduğunu düşünüyorum. Bu bağlamda biz de, yapay zekâ, otomasyon ve veri analizi gibi unsurları stratejik bir şekilde entegre ederek operasyonel verimliliği arttırmayı ve rekabet avantajı elde etmeyi ön planda tutuyoruz.

Müşteri memnuniyeti ve devamlılığı için ne gibi çalışmalar yapıyorsunuz?

Platformumuzun önceliği, çeşitli kategorilerdeki ürün ve hizmetleri sunan satıcıları ile potansiyel alıcıları bir araya getirerek güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak. Bu süreçte, kullanıcıların kişisel verileri, sahibinden.com fonksiyonlarının etkin bir şekilde kullanılabilmesi için işleniyor. Kişisel verilerin hukuka uygun bir şekilde toplanması, saklanması ve paylaşılmasını sağlamak amacıyla en üst düzeyde güvenlik tedbirleri alarak müşteri gizliliğini koruma ve güvenliğini sağlama konusundaki taahhüdümüzü sürdürüyoruz. Ayrıca, müşteri deneyimini artırmak ve platformu geliştirmek adına gerçekleştirilen yenilikçi çalışmalarımız arasında fotoğraf iyileştirmeleri, fotoğraftan araç tanıma, sanal tur ve gimbal entegrasyonu gibi üç boyutlu dolaşma deneyimleri gibi özellikler bulunuyor. Bunun yanı sıra, gayrimenkul sahiplerine sunulan "Dijital Değer Analizi" ile mülk sahiplerinin karar almasına yardımcı olurken, büyük veri teknolojisi kullanılarak hazırladığımız raporlar ile ilanların satış süreçlerinin hızlandırılması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Emlak profesyonellerinin işini büyütmek ve verimliliğini yükseltmek amacıyla hayata geçirdiğimiz  “Profesyonel Emlak Ofisi Ürün Ailesi” ile emlak ofislerine yüksek görünürlük, gelişmiş ilan özellikleri, dijital mağaza yönetimi ve özel mobil uygulama işlemlerini daha verimli bir şekilde gerçekleştirmelerine olanak tanıyoruz.

Eğitim platformumuz “Sahibinden Akademi” ile sektörel gelişimi hedefliyor, Profesyonel Emlak Ofisi kullanıcılarımıza özel işlerine değer katacak mesleki eğitimleri alanında uzman eğitmenlerden ücretsiz olarak sunuyoruz.

E-ticaret sektörü için 2023 yılı nasıl geçti?

2023, e-ticaret sektörü için önemli gelişmelerle dolu bir yıl oldu. Yapay  zekanın hızla gelişimi, müşteri deneyiminin odak noktası haline gelmesi ve sürdürülebilirlik konularının gündemde öne çıkması, sektördeki değişimleri belirledi. Bu dönemde tüketicilerin beklentileri ve alışveriş alışkanlıkları, teknolojinin etkisiyle daha da şekillendiğini söyleyebiliriz. sahibinden.com olarak bu noktada teknolojik yeniliklere adaptasyon konusunda önemli adımlar attık. Yapay zekâ ve makine öğrenimi gibi ileri teknolojileri çalışma sistemimize entegre ederek platformumuzu güçlendirdik. Mobil uygulamalarımızı optimize ederek, veri analitiği ile kişiselleştirilmiş müşteri deneyimlerini geliştirdik.

Müşteri memnuniyetini artırmak için 2024 yılı ve uzun vadeli hedefleriniz nelerdir?

Her zaman olduğu gibi müşteri deneyimi odaklı iletişim yaklaşımımızı sürdürmeye devam ediyoruz. 2024 ve sonrasında müşteri memnuniyetini artırmak için odaklandığımız alanlar arasında kullanıcı arayüzü iyileştirmeleri, Param Güvende hizmetinin yaygınlaştırılması, müşteri destek hizmetimizi daha da güçlendirmek ve kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimlerini mükemmelleştirmek yer alıyor. Ayrıca, kullanıcılarımızın beklentilerini anlamak ve karşılamak için kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimlerini geliştirerek sahibinden.com'u sadece bir alışveriş platformu değil, aynı zamanda hayallerini gerçekleştirebilecekleri bir destinasyon olarak konumlandırmayı hedefliyoruz.  Kullanıcılarımızın geri bildirimlerini dikkate alarak sürekli olarak hizmet kalitemizi yükseltmeye yönelik çabalarımız devam edecek.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.