Paynet’ten ihtiyaca özel yenilikçi ürün ve çözümler

PayPortal, CepPOS, Paylink, Paynet API, Bayilik ağının yanı sıra link veya karekod (QR) ile temassız ödeme alma, kart saklama, düzenli ödeme gibi çözümler sunan Paynet, üye iş yerlerinin tüm finansal işlemlerini kolaylaştırıyor.

Paynet’ten ihtiyaca özel yenilikçi ürün ve çözümler
kobiaktuel
kobiaktuel
12 Ocak 2022 Çarşamba 14:47

Şirket, yenilikçi ürün ve çözümlerle büyümesini sürdürmeyi hedefliyor.

Türkiye’nin lider finansal teknoloji şirketlerinden biri olan Paynet; iş ortaklarıyla birlikte, finansal çözümler ile teknolojiyi birleştirerek yeni ürün ve çözümler geliştiriyor. Paynet olarak hem B2B, hem B2C hem de B2B2C odaklı çözümler üretirken her üç alanda da değer odaklı bir yaklaşımla hareket ettiklerini, ihtiyaçlara yönelik çözümler geliştirdiklerini dile getiren Paynet CEO’su Serkan Çelik; Paynet hizmet modeli ile KOBİ’lerin nakit akışı yönetimlerini ek bir yatırım maliyetine katlanmadan, yalnızca tek bir anlaşma ile aynı platform üzerinden dijitalleştirmeye devam ettiklerini belirtiyor.

Finansal işlemleri kolaylaştırıyor

Çelik, “KOBİ’lere en büyük katma değerimiz, kendilerinden ürün ya da hizmet alan bir müşterinin, nakit dışı tüm ödeme seçeneklerine Paynet sayesinde erişebilmesi. KOBİ’ler, tek bir sözleşme ile tüm kart markalarından tahsilat seçeneğine de bu çözümlerle ulaşabiliyorlar” diyor. Üye iş yerlerine PayPortal, CepPOS, Paylink, Paynet API, Bayilik ağının yanı sıra link veya karekod (QR) ile temassız ödeme alma, kart saklama, düzenli ödeme gibi yenilikçi ve güvenilir çözümler sunduklarını dile getiren Çelik, “Tüm bu çözümler çerçevesinde Paynet üye iş yeri olan KOBİ’ler, vakitlerini tahsilata değil büyümeye harcayabiliyorlar. Zengin ödeme seçenekleri ile tüm müşterilerinden kolayca ödeme alabiliyorlar. Kısacası Paynet olarak, üye iş yerlerinin tüm finansal işlemlerini kolaylaştırıyor, dijital ortama taşıyor, işletmelerin ihtiyacına özel uçtan uca çözümler sunuyoruz” diyor.

Masterpass Anında Dijital Kredi ile kolaylık sağlıyor

Bankalar ve finansal hizmet sunan şirketlerle birlikte geleneksel finansal çözümleri dijitalleştirdiklerini ifade eden Çelik, son olarak Eylül ayında hem tüketiciler hem işletmeler için önemli avantajlar içeren Masterpass Anında Dijital Kredi çözümünü kullanıma sunduklarını aktarıyor. Çelik, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Bu çözümle kullanıcılara çok kısa süre içerisinde kredi kullanımına aracı olarak, alışverişin kesintisiz şekilde tamamlanmasını sağlıyoruz. Paynet üye iş yerleri bu çözümle kredi kartıyla sunamadıkları ödeme ve taksit seçeneklerini müşterilerine sunabiliyorlar. Bireysel tüketicinin alışveriş esnasında bankaya gitmeden kredi kullanabilmesi ise; üye iş yerlerimizin iş ve ciro hacmini artırıyor.”

Yüzde 100 büyümeyi hedefliyor

Çelik, 2022’de hız kesmeden yeni projeleri, yeni ürünleri, yeni ekip arkadaşlarını Paynet ailesine katarak, hizmet sundukları müşterilere tek bir noktadan tüm ödeme araçları ile ödeme alabilmelerini sağlayacak şekilde büyümeye devam edeceklerini söylüyor. Paynet olarak, online ve offline’daki tüm kanallarda her zaman çok güçlü bir çözüm ortağı olduklarını kaydeden Çelik, sözlerini şöyle tamamlıyor: “2022’de bu vizyonumuzu korumaya devam edeceğiz. Açık Bankacılık’ı bir fırsat olarak görüyor ve bu alanlarda da kabiliyetlerimizi geliştirmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Pandemi koşullarının dijitalleşmeye olan olumlu etkisinin 2022’de de devam edeceğini ve bu doğrultuda ödeme sistemlerinde de dijitalleşmenin eş zamanlı gelişeceğini öngörüyoruz. Tüm teknik altyapımızı, insan kaynağımızı ve çözümlerimizi buna göre planlıyoruz. 2022’de ERP’ler, bankalar ve diğer tüm paydaşlarla güçlü iş birliktelikleri yapmayı hedefliyoruz. Paynet olarak her yıl yüzde 100 büyümeyi alışkanlık haline getirdik, 2022 için de tüm planlarımızı yüzde 100 büyüme gerçekleştirecek şekilde tasarlıyoruz. Önümüzdeki dönemde de ödemeler dünyasını ilklerle tanıştıracak yenilikçi ürün ve çözümlerimizle büyümemizi sürdürmeyi hedefliyoruz.”

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.