İşini hem yapıyor hem de öğretiyor!

İnsanlara hizmet ederken birçok süreci standart hale getirirken bununla birlikte kişilerin duygularına da hitap etmeniz gerekir. İşin asıl zor kısmı burası olabilmek.

0
1380

Callart Genel Müdür Yardımcısı – Sevda Güzel

CALLART 2012 yılında çağrı merkezi ihtiyacı olan telekomünikasyon, finans, hastane, kamu kurumu ve benzeri sektörlerin gelen çağrıları yanıtlamak için kuruldu. Aynı zamanda CALLART, amacı telefonda satış hizmeti vermek olan dış kaynaklı bir firma.

Bunun yanında firmamız kendi çağrı merkezlerini kurmak isteyen kurumlara danışmanlık verip çağrı merkezinde ihtiyaç duyulan satış, iletişim, problem çözme teknikleri vb. eğitim hizmetlerini de sağlıyor.

Çağrı merkezleri, kurumların ürün ve hizmetlerinin satış öncesi, satış esnasında ya da satış sonrasında müşterilerine dokunduğu önemli bir müşteri hizmetleri satış kanalı. Bu taleplerin herhangi biri kurum için gerekli olduğunda dış kaynaklı bir çağrı merkezi ihtiyacı oluşuyor. Bu aşamada CALLART olarak bize ulaşan kurumların ihtiyaçlarını belirleyip en uygun çözümleri sunuyoruz.

İşimiz hayatı kolaylaştırmak

Hizmet verdiğimiz kurumların hayatlarını kolaylaştırmak diyebiliriz. Bunun için müşterilerimizin çağrı merkezinden bekledikleri ihtiyaçları analiz ediyoruz. Kendi deneyimlerimizi ekleyerek iş modelini oluşturuyoruz, sonrasında da verilen hizmetin verimliliğini ve kalitesini ölçümlüyoruz. Süreçte müşteri memnuniyetine olumlu ya da olumsuz etki eden her türlü durumu kuruma iletiyoruz.

Diğer sektörlerde olduğu gibi çağrı merkezi sektöründe de insan işin merkezinde. Doğru personele ulaşmak için kariyer portalları, üniversiteler, İş-Kur, referans kanallarından faydalanıyoruz. Pozisyona göre değerlendirme yöntemlerimiz değişebiliyor. Telefon, yüz yüze, canlandırma mülakatları ve kişilik envanteri yöntemleri ile doğru personeli seçiyoruz. 

Hizmet sektörünün merkezinde insan olduğu için çağrı merkezi çalışanı olmak zor meslekler arasında görülüyor. İnsanlara hizmet ederken birçok süreci standart hale getirirken bununla birlikte kişilerin duygularına da hitap etmeniz gerekir. İşin asıl zor kısmı burası olabilmek.

BTK’nın uyguladığı yaptırımlar özellikle satış odağında olan birçok çağrı merkezini zorluyor. Türkiye’de dünya ortalamasına kıyasla müşteri temsilcisi başına daha fazla müşteri düşmesi işin meslek olarak görülmemesinin bir parçasıdır.

Kurumsal müşterinin kendi müşterilerine hizmet vermesi için çağrı merkezi de bir kanaldır. Hizmetleri standart hale getirip her bir müşteri temsilcinin aynı hizmeti vermesi gerekir. Bunun için sürekli eğitim sisteminin tüm personel için şart olduğunu söyleyebilirim.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here