Dünyaya, hayata ve işe yeni bir yaklaşım getirecek

Dünyanın holistik iş sistemlerine kaydığını, makinesinden tedarikçisine kadar dijital olarak birbiri ile bağlantılı bir iş ekosistemi oluşturma ihtiyacının her zamankinden daha yüksek olduğunu dile getirerek sözlerine başlayan Workcube Türkiye Yöneticisi Olgar Ataseven, 2022’de dijital dönüşümün herkesin ana gündem maddesi olmaya devam edeceğini belirtiyor.

Dünyaya, hayata ve işe yeni bir yaklaşım getirecek
kobiaktuel
kobiaktuel
06 Şubat 2022 Pazar 13:08

Metaverse, sanal gerçeklik ve yapay zekânın iş yazılımlarının içine girmesinin, e-ticaretin ve pazaryerlerinin ERP ve CRM gibi sistemlerle tamamen bütünleşik olarak yönetilmesi ihtiyacının 2022 yılında iş yazılımı pazarını en çok yönlendirecek konular olduğunu söyleyebiliriz” diyen Ataseven, Metaverse’ün dünyaya, hayata ve işe yeni bir yaklaşım getireceğini kaydediyor. Metaverse’ün gerçekçi, içine girilebilecek ve sınırların olmadığı, özgür bir meta evreni olduğunu aktaran Ataseven, “Metaverse, yeni bir sıçrama yaptıracak. Anlayışımız ve algılarımız değişecek. Metaverse esasen bir arayüz. Bu arayüzde text, fotoğraf, video içerik yok. Artık 3D modeller içerik olarak var. İş dünyası, müşteri nerede ise orada olmak zorunda. Bu meta gezegenleri yaratan ve işletenler bir fabrikaya, binaya, gazinoya, restorana yatırım yapar gibi yatırım yapacaklar. Kullanıcılar bu evrende gezerken kendileri gibi gezen, oynayan, yiyen içen diğer kullanıcılarla etkileşecekler” diyor ve sözlerini şöyle bitiriyor: “Internet teknolojileri, akıllı telefonlar, sosyal medya ve kendini gösterme, beğenilme güdüsü sadece 20 yılda dünyanın en kârlı ve en değerli şirketlerini yarattı. İş dünyası da eninde sonunda Metaverse’de, sanal ortamlarda yerini alacak. Kendi sanal ortamlarını kurgulayacak ve müşterilerinin kendi kurumsal metaverse’leri içerisinde bire bir deneyim kazanmalarını sağlayacak

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.