Dijital kanallara yatırımlarını sürdüren TEB Faktoring, en iyi kullanıcı deneyimi için çalışıyor

TEB Faktoring, 25 yıldır KOBİ’ler başta olmak üzere reel sektörün hem yurt içi ticaretinin hem de ihracatın finansmanını destekliyor.

Dijital kanallara yatırımlarını sürdüren TEB Faktoring, en iyi kullanıcı deneyimi için çalışıyor
kobiaktuel
kobiaktuel
05 Nisan 2022 Salı 00:33

Müşteri ihtiyaçlarını odağına alan TEB Faktoring; deneyimli kadrosu, uzmanları ve müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik sunduğu hizmetlerle müşterilerinin uzun soluklu çözüm ortağı oluyor.

TEB Faktoring, son dönemlerde hızla gelişen teknolojiye bağlı olarak değişen kullanıcı alışkanlıklarını da göz önüne alarak, klasik ürünlerle dijital servisleri harmoni içerisinde müşterilerine sunuyor. Kullanıcılar için hangi kanal kolay ve ulaşılabilirse, bu kanallardan ulaşılabilmeyi ve gerektiğinde bir telefon ya da bir tıkla hizmet verebilmeyi hedeflediklerini dile getiren TEB Faktoring Genel Müdürü Gülümser Özgün Henden, “Özellikle ulaşılabilirlik, hız, zaman ve mekân kavramı gibi faktörler göz önüne alındığında, 7 gün 24 saat kullanılabilir olan dijital kanalların avantajları öne çıkıyor. Bununla birlikte, pandemi sürecinde kullanıcı alışkanlıkları ve müşteri ihtiyaçlarının hemen hemen her alanda hızla dijitale evrildiğini görüyoruz. TEB Faktoring olarak, dijital kanalların sunduğu avantajlar arasında yer alan hızlı başvuru süreci ve bilgilendirme, şeffaf fiyatlama, süreç ve evrak kolaylıkları ile işlem sürelerindeki adımları optimize ederek müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak için çalışıyoruz” diyor.

Mobil uygulama ile hızlı ve kolay başvuru

Henden, TEB Faktoring mobil uygulaması ile kullanıcıların, faturalı çeklerinin fotoğrafını çekip TEB Faktoring ile paylaşarak online başvuru yapabildiklerini ve ihtiyaç duydukları nakde hızla erişebildiklerini aktarıyor. Mobil uygulamanın önemli bir avantajı olarak öne çıkan ve faturalı çekin üzerinde bulunan kare kodun okunmasıyla çek bilgilerinin otomatik olarak doldurulması sayesinde, hem kullanıcıların hızlı bir başvuru deneyimi yaşaması hem de manuel girişte oluşabilecek hataların önüne geçilmesinin sağlandığını kaydeden Henden, “Kullanıcılar, online başvuru yaptıktan sonra hızla başvurularının değerlendirme sonucunu mobil uygulama üzerinden bildirim ile alıp, kullanabilecekleri finansman tutarını öğrenebilirken, tek dokunuşla onay vererek, ihtiyaçları olan nakde dakikalar içerisinde ulaşabiliyorlar. Ayrıca, mobil uygulama üzerinden mevcut başvurularını takip edebilen kullanıcılar, kendilerine en yakın şube bilgilerini de görüntüleyip, ihtiyaç anında müşteri temsilcilerimiz ile irtibat kurabiliyorlar” bilgilerini veriyor.

Tüm faktoring müşterileri için “Online Şube”

Henden’in aktardığı bilgilere göre TEB Faktoring, müşterilerine mümkün olan her kanaldan, işleminin her adımında en iyi kullanıcı deneyimini sunmayı amaçlıyor. Şirketin hayata geçirdiği “Hızlı Başvur” hizmetiyle kullanıcılar, TEB Faktoring web sitesi üzerinden faturalı vadeli alacaklarının görüntülerini yükleyip, kendi firma ve alacaklarına ait bilgileri doldurduktan sonra TEB Faktoring’e tek tıkla ileterek online başvuru yapabiliyorlar. Ayrıca, TEB Faktoring “Online Şube” hizmetini de müşterilerine ücretsiz olarak sunuyor. Hem yurt içi hem yurt dışı faktoring servislerini kullanan tüm müşteriler, bu hizmetten faydalanabiliyorlar.

“2022’de dijital kanallarımızı daha da güçlendireceğiz”

2021 yılında, dijital kanallara yaptıkları yatırımları KOBİ’lerin kullanabilecekleri servisler öncelikli olmak üzere devam ettirdiklerini dile getiren Henden; 2021 yılında gelişen teknoloji ve piyasa koşullarını yakından takip edip, süreçleri ve müşterilerin ihtiyaç ve alışkanlıklarını analiz ettiklerini ve dijital kanalları çeşitlendirebilecek Fintech platformlarıyla iş birliklerini değerlendirmeye başladıklarını açıklıyor. Henden, sözlerini şöyle tamamlıyor: “Bu noktada, mevzuatın izin verdiği çerçevede çalışmalarımızı sürdürüyor ve bu alandaki gelişmelere bağlı olarak iş birliklerimizi artırarak muhtemel yeni teknolojik çözüm fırsatlarını değerlendirmeye devam ediyoruz. Bugüne kadar olduğu gibi 2022 yılında da müşterilerimize değer katarak hizmet kalitemizi ve hızımızı artıracak gelişmeler üzerinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu kapsamda, öncelikle üzerinde çalıştığımız dijital kanal yeniliklerini, dijital dönüşüm, süreç optimizasyon ve çeşitli entegrasyon projelerini hayata geçirerek, müşterilerimiz için faktoring işlemlerini hızlandırmayı ve kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Bunu yaparken TEB’in geniş şube ağının avantajından da yararlanıyor, müşterilerimize en yakın şubeden fiziki evrak teslim hizmeti sağlıyoruz.2022’de dijital kanallarımızın altyapısını daha da güçlendirip, iyileştirilmiş ve yalın bir müşteri deneyimine ulaşmak için yatırımlarımızı sürdüreceğiz.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.