Dijital dönüşüm, iş dünyasında kişiselleştirilmiş ve daha anlamlı deneyimler yaratıyor

HP Türkiye Genel Müdürü Serdar Urçar, dijital dönüşümün sektörlerini yapay zeka ve kişiselleştirilmiş teknolojiler sayesinde büyük bir dönüşüm yaratığını söyledi. Serdar Urçar, “HP’nin yenilikçi çözümleri, iş süreçlerini kolaylaştırırken işletmelerin verimliliğini artırıyor.

Dijital dönüşüm, iş dünyasında kişiselleştirilmiş ve daha anlamlı deneyimler yaratıyor
kobiaktuel
kobiaktuel
03 Şubat 2025 Pazartesi 21:55

Özellikle hibrit çalışma çözümleri, güvenli dijital hizmetler ve sürdürülebilir teknolojiler bu dönüşümde önemli bir rol oynuyor. HP’nin sunduğu dünyanın en güvenli PC ve yazıcıları gibi uç nokta güvenlik çözümleri de sektöre değer katıyor. Ayrıca, 2024 HP İş İlkileri Endeksi’ne göre, çalışanların %73’ü yapay zekanın işlerini kolaylaştırdığını, %70’i ise üretkenliklerini artırdığını belirtiyor” dedi.

Dijital dönüşümün, iş dünyasında kişiselleştirilmiş ve daha anlamlı deneyimler yarattığını belirten Serdar Urçar, “Çalışanların %67’si, özel ihtiyaçlarına göre uyarlanmış çalışma ortamlarını tercih ederken, %72’si görev ve sorumluluklarıyla uyumlu teknolojilere erişimin önemli olduğunu vurguluyor. HP’nin “Geleceğe Hazır Portföy” stratejisi, abonelik modelleri ve hibrit çözümlerle bu ihtiyaçlara yanıt veriyor. Kişiselleştirilmiş deneyimler hem çalışanların memnuniyetini hem de iş performansını artırarak işletmelere önemli faydalar sağladığını söyledi.

HP’nin yapay zeka destekli teknolojileri, tekrarlayan görevleri otomatikleştirerek çalışanların daha stratejik işlere odaklanmasının mümkün kıldığını söyleyen Urçar, “Örneğin, Z by HP Boost platformu, AI projelerinde GPU paylaşımı ve ölçeklenebilirlik sunarak üretkenliği artırırken maliyetleri düşürüyor. Çalışanlar, yapay zekanın sunduğu çözümlerle işlerini daha kolay ve tatmin edici buluyor, bu da işletmelerin hem operasyonel maliyetlerini düşürmesine hem de verimliliklerini artırmasına olanak tanıyor. HP’nin yapay zeka destekli çözümleri sayesinde çalışanlarımız, müşterilere bireysel ihtiyaçlarına uygun araçlarla daha etkin hizmet verebiliyor. Çalışanların %73’ü, yapay zekanın müşteri sorunlarını daha hızlı çözmelerini sağladığını belirtiyor. Kişiselleştirilmiş müşteri etkileşimleri, müşterilerle uzun vadeli güven ve memnuniyet oluştururken daha sürdürülebilir ilişkilerin temelini atıyor” dedi.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.