ARTI DEĞER VE PERFORMANS YARATMAK ÖNCELİĞİMİZ
Telecity Grubu operatör ürün ve servisleri ile GSM ürünlerini ülke çapında bireysel ve kurumsal müşterilere ulaştırmaktadır. Telecity İletişi

Telecity Grubu operatör ürün ve servisleri ile GSM ürünlerini ülke çapında bireysel ve kurumsal müşterilere ulaştırmaktadır. Telecity İletişim A.Ş. ana ortağı Teknoteks İletişim A.Ş. liderliğinde; iş ortaklığı bulunan ve temsilciliğini yürütmekte olduğu Samsung, Huawei, ZTE, Lenovo, Nokia, marka cep telefonlarının ve aksesuarlarının kurumsal ve perakende satış ve dağıtımının yanı sıra, perakendeciliğin farklı dallarında da tüketicilere hizmet sunmaktadır. Grubumuz çatısı altında GSM sektörünün yanı sıra Papa Johns Restaurantları, Samsung Dijital Shops, Sony Shops, Siemens Beyaz Eşya Mağazaları, Fenerium ve Mado mağazaları bulunmaktadır.
Telecity, Bilgi Teknolojileri ve iletişim kurumu ile yakın işbirliğinde bulunarak telekomünikasyon sektöründe teknolojinin ilerlemesi ve sektörün sorunlarının çözümü alanında çalışmalarını yoğunlaştırarak devam ettirmektedir. Telecity sektör içerisinde teknoloji software geliştiren şirket misyonunu üstlenmekte, Nod32 markası iş ortaklığı ile yazılım alanında da pazar lideri konumunda bulunmaktadır.
Tercihler rehberimiz
Tüketici tercihlerini kılavuz olarak kabul eden grubumuz genç ve dinamik çalışanlarından aldığı güçle; yaratıcı, farklı çözümler ve ürünler sunarak güvenilirliğini ve markasını güçlendirmeyi, küresel standartlara göre kendini sürekli geliştirmeyi kalite politikası olarak kabul etmiştir. Grubumuz çatısı altında görev yapan 500 takım arkadaşımız bu inançla görevlerini yapmaktadırlar.
Farklı iş alanları ve farklı sektörlerde faaliyet gösteriyor olmamız hem bize daha geniş bir bakış açısı kazandırıyor hem de risklerimizi yönetebilmemiz açısından belirli bir esneklik sağlıyor. 2017 yılında satış kanallarındaki gücümüzü arttırmayı, perakende alanındaki yaygın konumlanmamızı pekiştirmeyi ve verimlilik analizleri yaparak ekonomik canlanmadan maksimum faydayı sağlamayı hedefliyoruz.
Telecity grubu olarak 2017 yılı mağazacılık alanında verimliliğe odaklandığımız ve bu bakış açısıyla mağazalarımızı yeniden gözden geçirdiğimiz bir yıl oldu. Şehirlerdeki nüfus hareketlerini de göz önünde bulundurarak sahip olduğumuz noktaları artı değer ve performans yaratacak şekilde güncelleştirmeye öncelik verdik.
Perakendeciliğin farklı alanlarında faaliyet gösteriyor olmamız sayesinde sektörlerarası analiz yapabilme ve genel trendi erken gözlemleme fırsatına sahip oluyoruz. Satın alma gücü ve iştahı açısından dikkatle izlediğimiz 15-64 yaş grubu, ki bu grup tüm nüfusun yüzde 67’sini temsil etmektedir, yatırım kararlarımızı almamızda itici gücü oluşturmaktadır. Bu yaş grubundaki tüketim kalıpları, yerleşim alanları (city mapping) , ve trendleri yakından takip ederek mağazalaşma, ürün marka seçimi ve diğer konulardaki kararlarımızı şekillendiriyoruz.
Dijital gelişim öncü oluyor
4,5G teknolojisi ve nesnelerin internetindeki gelişmeler son kullanıcılar, cihaz üreticileri ve servis sağlayıcıları için yeni ufuklar açıyor. Son kullanıcıları özgürleştiren uygulamalarla internet kullanımı, navigasyon, sosyal medya platformları ve paylaşım ağlarının mobil cihazlar aracılığı ile kullanılabilmesi hayatlarımıza yeni bir soluk getirdi. Teknolojinin bu insancıl yönünün hepimize katma değer yaratacak şekilde ve hızla gelişmeye devam etmesini bekliyoruz.
Bu perspektiften yeniliklere açık tüketicilerimizin kendi ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayan cihaz ve servislere yöneldiklerini gözlemliyoruz. Pazar araştırmaları da bu gözlemlerimizi destekliyor. Tüketicilerimizin tercihlerini ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak pazara sunduğumuz ve kısa bir süre önce satışına başladığımız Huawei P9 Lite 2017 ürünümüzle çekilen selfilerde müthiş görüntüler elde ediyoruz. Cam gövde, çıkıntısız kamera, yeni nesil parmak okuma, tekrar vurgulamak istediğim güzelleştirme özellikli yeni nesil “selfie” kameralar ile tüketicilere kendi alanında cazip özellikler sunan bir cihaz olduğunu düşünüyoruz.
Huawei markası globalde en büyük üçüncü marka olma özelliği ile bizleri gururlandırıyor. Aynı zamanda Türkiye pazarına ciddi şekilde odaklanmış olmaları ve altyapı yatırımlarında çok başarılı bir marka olması sebebiyle sektördeki oyuncuların yakından tanıdığı bir şirket. Kısa süre içinde mobil cihazlarla başarılı çalışmaların yapılacağı ve son kullanıcıların Huawei ürünlerinin yenilikçi yüzüyle daha yakından tanışacakları bir süreç bizi bekliyor.
Lansmanın bahar aylarına yetişmesi vesilesi ile de satışlarımızın olumlu seyrettiğini gözlemliyoruz. 2017 yılında da yine trendleri belirleyecek yenilikçi ürünleri müşterilerimizin beğenisine sunuyor olacağız.