AKILLI PAZARLAMA PLATFORMU BULUTA TAŞINDI

Defne Telekomünikasyon’un geliştirdiği Akıllı Pazarlama Platformu (Intelligent Marketing Platform), artık bulut mimari üzerinden ve yenilenmiş özellikleriyle hizmet verecek. Online alışveriş aplikasyonlarının kampanya ve indirim mesajlarını doğru zamanda konum tabanlı gönderilebilen platformun bulut mimarisi üzerinden sunulacak olması hem yüksek güvenlikli bir ağ altyapısı sağlayacak, hem de maliyetleri düşürecek. Akıllı Pazarlama Platformu, 27 Şubat – 2 Mart 2017 tarihlerinde Barselona’da gerçekleşen MWC-Mobile World Congress’de dünya GSM devlerine tanıtılıyor.

0
953

Türkiye’nin sayılı yazılım ihracatçılarından Defne Telekomünikasyon’un geliştirdiği Akıllı Pazarlama Platformu ile mobil operatörler tüketiciyi hem kendi servisleri ile ilgili bilgilerle hem de perakende sektörünün en “in” mağazalarının indirimlerinden anlık ve konum bazlı haberdar edebiliyor. Akıllı Pazarlama Platformu, mobil abonelerin kullanım alışkanlıklarını anlık takip edip bu verilere göre her aboneye en uygun konuşma, SMS ve data paketi sunulmasını sağlamanın yanında, mobil operatörlerin katma değerli servis kampanyalarını doğru aboneye doğru zamanda ve doğru yerde en etkin kanal üzerinden iletiyor. Ayrıca, Akıllı Pazarlama Platformu sayesinde tüketici, akıllı telefonunda yer alan online alışveriş uygulamalarının bildirimlerini konuma göre alarak, hemen hemen mağazanın önünde iken, aynı mağazanın kampanya ve indirimlerinden haberdar oluyor. Akıllı Pazarlama Platformu buluta taşınarak sektöre ivme kazandırıyor. Platformun bulut mimari desteğinin yanı sıra yenilenen en önemli özellikleri arasında:

  • Gerçek Zamanlı Ekileşim Yönetimi (Real-time Interaction Management)
  • İş Zekası (Business Intelligence)
  • Multi-channel Data Collection (Birden fazla kanaldan gerçek zamanlı müşteri datası toplama ve reklam gönderme)
  • Web, Mobil aplikasyon, SMS, USSD ve IVR kanallarını destekleme
  • Akıllı Tüketici Klasifikasyonu (Smart Consumer Classification)
  • Öngörücü Analiz (Predictive Analytics)
  • Akıllı Teklif (Intelligent Hot Offer)

yer alıyor.

Akıllı Pazarlama Platformu, sektörün odak noktası haline gelen Mobile World Congress 2017’de Defne’nin standında (5G20, Hall 5) yapılacak demo ile telekom dünyasının liderleri ile buluşmaya başladı. 27 Şubat – 2 Mart tarihleri arasında Barselona’da gerçekleşecek fuara 200 ülkeden 85 binin üzerinde katılımcı bekleniyor. Bu sene 20’nci yılını kutlayan Defne Telekomünikasyon, aralıksız 11 yıldır fuara katılım gösteriyor.

FİRMALARIN PAZARLAMA MALİYETLERİ DÜŞÜYOR

Defne Telekomünikasyon’un geliştirdiği buluta taşınan Akıllı Pazarlama Platformunu kullanan operatörler ve KOBİ’lerin pazarlama maliyetleri ciddi oranda düşüyor. Uygulamaların izlenmesi, gerektiği zaman müdahale edilmesi ve bakımlarının yapılması Defne Telekomünikasyon’un ekipleri tarafından düzenli olarak gerçekleştiriliyor. Operatörler ve KOBİ’lerin üzerinden bu yük alınıyor, firmalar kendi işlerine odaklanma imkanı buluyor.  Bulut mimari ile sunulan uygulamalar CAPEX ve OPEX maliyetlerinin düşmesine ek olarak, firmaların kendi servislerini pazara daha hızlı ve kolay bir şekilde ulaştırmasını sağlıyor. Gerçek zamanlı ölçeklendirme özelliği sayesinde herhangi bir müdahaleye gerek kalmadan kapasite artışı sağlanıyor. Böylelikle minimum harcama ile istenen tüm kapasite kullanılıyor, kullanım miktarı kadar ödeme yapılıyor. Hardware yatırımı yapılmasına gerek kalmadığı için bu anlamda da hem maliyetler düşüyor, hem de ofis çalışma alanları genişliyor.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here