Tn İstanbul Medya Reklam Turizm Ticaret Limited Şirketi

Marsh Türkiye’den farklı riskler için kapsamlı çözümler

Kobi Aktüel Dosya

Marsh Türkiye, özel sağlık sigortalarından inşaat sigortalarına, ticari kredi risklerinden siber risklere kadar geniş yelpazede çözümler sunuyor.

Farklı büyüklükteki işletmeler için kapsamlı hizmetler sağlayan şirket, ürün gruplarında KOBİ’ler için devlet destekli alacak sigortasına da yer veriyor.

İşletmelere sigorta brokerliği ve danışmanlık alanında hizmet veren Marsh Türkiye, çok geniş bir ürün yelpazesi ile kapsamlı hizmetler sunuyor. Holdingler, bankalar, KOBİ’ler ve bireysel müşteriler gibi farklı ölçeklerde müşterilere hizmet verdiklerini ifade eden Marsh Türkiye Eş CEO’su Yeşim Aksüt, “Özel sağlık sigortalarından inşaat sigortalarına, elementer sigortalardan profesyonel sorumluluk sigortalarına, ticari kredi risklerinden siber risklere kadar farklı alanlardaki derinleşmiş tecrübemiz, uzmanlaşmış kadrolarımız ve proaktif müşteri yaklaşımıyla sunduğumuz hizmetimiz en büyük avantajımız. Müşterilerimizin sadece sigortalanabilir riskleri için değil, sigortalanamayacak riskleri için de çözüm sağlıyoruz. Danışmanlık ekibimiz ile tedarik zinciri yönetiminden siber danışmanlığa, iş sürekliliğinden kalabalık risk yönetimine kadar farklı alanlarda hizmet veriyoruz” diyor.

Devlet destekli alacak sigortası öne çıkıyor

Marsh olarak, tüm ürünleri KOBİ’lerin hizmetine sunabildiklerini ifade eden Aksüt, “KOBİ’ler özelinde son dönemde ön plana çıkan sigorta ürünlerimiz de mevcut. Özellikle devlet destekli alacak sigortası bu ürünlerin en başında geliyor. Alacak sigortası, ticari işletmelerin vadeli satışlarından doğan alacakların ödenmeme riskini teminat altına alır. Alacak sigortasının KOBİ’ler için çok verimli bir inisiyatif olduğunu düşünüyor ve önümüzdeki dönemde kapsamının artacağına inanıyoruz” diye konuşuyor.Aksüt, bunun yanı sıra pandemi koşullarında çalışan memnuniyetini hedefleyen şirketler için sağlık sigortaları ve wellbeing konularının daha da önemli hale geldiğini belirtiyor ve ekliyor: “Prim uygunluğu ve genişleyen anlaşmalı kurum ağı ile özellikle tamamlayıcı sağlık sigortasının, KOBİ’lerden daha fazla talep gördüğünü söyleyebiliriz. Özellikle Anadolu’da tamamlayıcı sağlık sigortalarının ön plana çıktığını görüyoruz.”

“Geleceğin Çalışma Modeli projesi sektöre örnek olacak”

Pandemi boyunca ve sonrası için çalışan memnuniyetini artırmaya yönelik birçok projeyi hayata geçirdiklerini aktaran Aksüt; bu yıl içerisinde bu tarz eğitim, seminer ve etkinliklere devam etmeyi hedeflediklerini söylüyor. Aksüt, sözlerine şöyle devam ediyor: “Ayrıca 2021’de hayata geçirdiğimiz ‘Geleceğin Çalışma Modeli’ projemiz için içerde hem anket hem de birebir görüşmelerle çalışanlarımızın nabzını ölçen proje ekibimizle 2022 içerisinde gelecekteki çalışma modelimizin lansmanını gerçekleştirmeyi istiyoruz. Bu modelin hem sonuç hem de oluşturma aşamasında aldığımız aksiyonlarla sektöre örnek olacağına inanıyoruz.”Aksüt, şirket müşterilerinin toplam risk maliyetini azaltmaya yardımcı olmak için veri, teknoloji ve analizlerden yararlandıklarını; sektör odaklı sigorta çözümleri, danışmanlık ve hasar çözüm hizmetleri sunduklarını sözlerine ekliyor.

Sektörde yaklaşık yüzde 25 büyüme bekleniyor

Sigorta sektörünün geleceğiyle ilgili de değerlendirmede bulunan Aksüt, sektörde 2022 yılında yaklaşık yüzde 25 büyüme beklendiğini belirtiyor. Aksüt, “2022’de de zorlu koşulların devam edeceğini öngörüyoruz. Yönetici sorumluluk (D&O), politik riskler, tedarik zinciri yönetimi gibi konular ön plana çıkacaktır. MarshMcLennan iş birliğiyle Dünya Ekonomik Forumu tarafından yayımlanan 2022 yılı Küresel Riskler Raporu’muza göre en önemli kısa vadeli küresel endişeler arasında ise iklim, geçim krizleri ve zihinsel sağlık durumlarında bozulmalar yer alıyor. Bu nedenle şirketlerin bu konularda inisiyatif almaları gereklilik haline geldi. Pek çok alanda veriden ve bu verilen doğru okunması ve anlaşılmasını sağlayacak modellerden faydalanabileceğimiz parametrik sigortaların ön plana çıkacağını düşünüyoruz” diyor ve sözlerini şöyle tamamlıyor: “Ayrıca şirketlerin müşterilerine yönelik uçtan uca sigorta programları kurgulayarak hem şirketin sadakat politikasını güçlendiren hem de şirketlerin bu programlar sayesinde ek gelir elde etmelerini sağlayan Affinity projelerini de daha fazla göreceğiz. Genç nesil ile birlikte artan paylaşım ekonomisi ve mobilite (hareketlilik) trendleri de önümüzdeki dönemde bizleri yeni, inovatif sigorta ürünleri ile tanıştıracak.”

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.