Salgın süreci ile birlikte dijitalleşmenin ve uzaktan hizmetlerin daha da önem kazandığını dile getiren Groupama Sigorta ve Groupama Hayat Genel Müdürü Philippe-Henri Burlisson, müşterilerin ihtiyaçlarına uygun geliştirdikleri hizmetlerle ilgili şu bilgileri veriyor: “Dijital yeniliğimiz Gupi; Groupama müşterilerimiz için hayata geçirdiğimiz yeni dijital asistanımız. Gupi, yapay zekânın parçası olan doğal dil sayesinde, tüm müşterilerle iletişime geçerek taleplerini gerçek olarak analiz ediyor ve kişiselleştirilmiş yanıtlar veriyor. Akıllı teknolojisi sayesinde verdiği hızlı cevaplarıyla, haftanın her günü ve saati ulaşılabilir olmasıyla kullanıcılarına farklı bir müşteri hizmetleri deneyimi yaşatıyor. Müşteriye özel kasko yenileme fiyatlamasında geliştirdiğimiz yapay zekâ uygulamamızla süreçlerde önemli bir avantaj sunmaya başladık. Kasko yenileme oranımız bu uygulamanın da etkisiyle önemli oranda arttı. Sağlık müşterilerimize iki yıldır online 7/24 Doktorum hizmetini sunuyoruz. Yeni acente mobil uygulamamız AnkaCep ise acentelerimiz ofislerinin dışındayken işlerini takip edip operasyonlarını sürdürebilsinler diye hazırlandı. Önümüzdeki aylarda bu uygulamayı yeni işlevler ekleyerek daha da zenginleştirmeye devam edeceğiz.” Groupama olarak, salgından çok daha önce başlattıkları dijitalleşme yatırımlarına ve çevik yönetim anlayışına bu yıl da devam edeceklerini belirten Burlisson; şirketin çalışanlarının katkısıyla içerisinde yapay zekâ ve makine öğrenimi de dahil olmak üzere birçok heyecan verici projeyi hayata geçireceklerini sözlerine ekliyor.
Groupama dijitalleşme yatırımlarına devam edecek
Groupama dijitalleşme yatırımlarına devam edecek
Groupama, hayat ve hayat dışı sigorta branşlarında çözümler sunuyor. Kasko, konut, sağlık, hayat, ferdi kaza, trafik sigortası branşlarındaki ürünlerinin yanında, kurumsal ürünlerde de geniş bir ürün gamına sahip olan şirketin; işyeri, sorumluluk, grup hayat, grup sağlık, kaza, nakliyat, kâr kaybı gibi kurumsal sigortacılık ürünleri de var