Tn İstanbul Medya Reklam Turizm Ticaret Limited Şirketi

Axa, Sigorta 4.0 yaklaşımıyla büyümeyi sürdürecek

Kobi Aktüel Dosya

Ürün ve hizmetleri arasında araç, konut, sağlık, ticari ve kurumsal sigorta çözümlerinin yanı sıra hayat ve emeklilik ürünlerine de yer veren Axa Sigorta; bunları farklı ihtiyaçlara göre şekillendiriyor. Şirket, Türkiye’de sigortacılığın 4.0’ı olmayı hedefliyor.

Bugün 57 ülkede hizmet veren AXA Sigorta, Türkiye’de 128 yıldır sigortacılık çözümleriyle değer yaratıyor. Sundukları ürün ve hizmetlerle insanların her zaman güvenebilecekleri bir çözüm ortağı olmayı hedeflediklerini dile getiren AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı Firuzan İşcan, “İnsanların yalnızca can ve mal varlıklarını değil, aynı zamanda sevdiklerini, hayallerini ve geleceklerini de olası risklere karşı koruma altına alıyoruz. Ürün ve hizmetlerimizin arasında araç, konut, sağlık, ticari ve kurumsal sigorta çözümlerinin yanı sıra hayat ve emeklilik ürünleri de yer alıyor” diyor. İşcan, tüm ürünleri farklı ihtiyaçlara ve farklı fiyat beklentilerine göre şekillendirdiklerini, tüm beklentilere cevap vermeyi amaçladıklarını kaydediyor. İşyerim sigortası ile girişimcilerin işlerini ihtiyaç duydukları farklı teminatlarla güvence altına aldıklarını aktaran İşcan, KOBİ’lere özel tamamlayıcı sağlık sigortası ile işletmelerin çalışanlarına uygun fiyatlarla özel hastanelerde tedavi imkânı sunmasını sağladıklarını belirtiyor. Ayrıca Kadın Girişimci Sigortası ürünüyle kadınların profesyonel ve özel hayatlarını kolaylaştıracak pek çok asistans hizmeti sağladıklarını ifade eden İşcan, “Kadın şahıs şirket sahiplerine 7/24 Kadın Sağlığı Danışma Hattı, sağlıklı beslenme, yurt dışı medikal ikinci görüş hizmetlerini de kapsayan medikal hizmetleri ücretsiz olarak veriyoruz. Müşteri odaklı yaklaşımımızla sigortacılığın geleceğine yönelik adımlar atıyoruz, Türkiye’de sigortacılığın 4.0’ı olmayı hedefliyoruz” diyor.

AXAFit tüm kullanıcılara açık

Mobil teknolojilerin çok uzun zamandır hayatın ayrılmaz bir parçası olduğunu söyleyen İşcan, AXA Sigorta olarak 2018 yılında hayata geçirdikleri ve insanı merkezine alarak teknolojiyi bir araç hâline getiren Sigorta 4.0 yaklaşımı kapsamında, mobil teknolojiler cephesinde de önemli adımlar atıklarını aktarıyor. Uzun zamandır müşterilerin hayatında olan AXAFit mobil uygulamasını geçen yıl yenilediklerini dile getiren İşcan, sözlerini şöyle sürdürüyor: “AXAFit’i kullanarak AXA Sigortalılar, poliçelerini, kasko hasar durumlarını ve bireysel emeklilik sözleşmeleri ile ilgili detayları görüntüleyebiliyor, anlaşmalı kurumların listesine ulaşıp, faturalarını uygulama üzerinden gönderebiliyor, nöbetçi eczane bilgilerine erişebiliyor, tek tıkla ambulans çağırabiliyor ve hızlıca AXA Sigorta müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorlar. Pandemi döneminde insanların hastanelere gitmekten kaçındığını gördük ve AXA Doktor Danışma Hattı’nı devreye aldık. AXA Doktor Danışma Hattı ile AXA Sigortalılar tüm branşlarda alanında uzman doktorlara yazılı, sözlü ve görüntülü olmak üzere üç farklı şekilde 7/24 ulaşarak tavsiye ve görüş alabiliyor. Doktorlarla yazılı görüşme özelliğini ise AXA Sigorta müşterisi olsun ya da olmasın, herkes kullanabiliyor. ‘İyi Yaşam Uygulaması’ olmak üzere yeniden tasarlanan AXAFit aynı zamanda daha sağlıklı bir yaşam sürmek için kullanıcılarına da destek olacak pek çok özellik içeriyor. Bu özellikler de AXA Sigortalı olsun ya da olmasın, tüm kullanıcılara açık.”

Sektör yüzde 20 büyüyebilir

Bu yıl rasyonel ve sürdürülebilir fiyatlama ile büyümeyi sürdüreceklerini ifade eden İşcan, “Bilgi teknolojileri altyapımız hizmet kalitemize güç katacak ve işimizin sürdürülebilirliğine katkı sağlayacak ciddi bir dönüşüm projesi ile gelişmeye devam ediyor. Tamamlayıcı sağlıkta sektörün önemli bir oyuncusuyuz buradaki iddiamızı sürdüreceğiz. Fırsat gördüğümüz, teknik kârlılığı olan her müşteri grubunda, her segmentte, her coğrafyada sürdürülebilir büyümeye hazırız” diyor. Sektörle ilgili görüşlerini de paylaşan İşcan, bu yıl sağlıklı büyümeye devam etmenin önemli olduğunu belirterek, şunları aktarıyor: “Bu noktada finansal açıdan sermaye yeterliliğini dikkate almak zorundayız. Makroekonomik göstergeler, geçen yıl sektör olarak ayakta kalmayı başardığımızı gösteriyor; ancak 2021’de geçtiğimiz yıla benzer fırsatlar olmayacağını öngörüyoruz. Finansal gelirlerimizde azalmalar, maliyetlerimizde ise artışlar göreceğimiz bir dönem bekliyoruz. Ekonomide yaşanacak olumlu gelişmelere ek olarak, satın alma ve yatırım gücü geliştikçe sektörün yüzde 20 seviyelerinde büyümeyi görmesi mümkün

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.