Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100’üncü yılı yaklaşırken, çok sayıda kamu kurumu ile birlikte özel sektörün öncü şirketleri de hedeflerini yeniliyor. Türk dönerinin dünyadaki temsilcilerinden Bereket Döner de 2023 hedeflerini belirledi. Türkiye Cumhuriyeti'nin 100’üncü yılında Bereket Döner, 2023 yılına en az 20 ülkeye ihracat, 10 ülkede şubeleşme ve doğrudan en az 2 bin 500 ve toplamda 5 bin kişilik çalışan ile girmeye hazırlanıyor. Konuyla ilgili açıklama yapan Bereket Döner CEO'su Muhammet Nezif Emek, 2023'e büyük önem verdiklerini belirterek, “Cumhuriyetimizin 100’üncü yılına girdiğimiz günlerde, geriye dönüp bakınca önemli yatırımlar ve dev tesisler bırakmaya hazırlanıyoruz. Yeni üretim üslerimizle birlikte çalışan sayımızı doğrudan 2 bin 500'e çıkararak sektördeki öncülüğümüzü pekiştirirken, markamızı en az 20 ülkede gururla duyuracağız. Önümüzdeki beş yıllık süre içerisinde ihracat odağımızı Ortadoğu ve Afrika pazarlarında yoğunlaştıracağız” ifadelerinde bulunuyor.
En Az 300 Şube Hedefliyor
Türk dönerinin dünyadaki sözcüsü ve savunucusu olduklarını söyleyen Emek, 2023 yılına Türkiye genelinde en az 300 şube ile girmeyi planladıklarını, yıllık cirolarını yeni yatırımlar ve pazarlama stratejileriyle birlikte 1 milyar liraya ulaştıracaklarını kaydediyor. Emek, “Bugün Hadımköy tesisimizde 14 ülkeye ihracat yapan şirketimizin günlük üretim miktarını yeni dönemde 50 tondan 100 tona çıkarmayı hedefliyoruz. Günlük döner üretimini yeni yatırımlarla birlikte 100 tona çıkarırken, Türkiye genelinde ulaştığımız ilçe sayısını 600'den 900'e yükseltmeyi planlıyoruz” şeklinde açıklamada bulunuyor.
Geleneksel Döner Lezzetini Gelecek Kuşaklara Aktaracak
Bereket Döner'in Türk dönerinin geleneksel lezzetinin en önemli koruyucusu olduğuna dikkat çeken Emek, geçmişten gelen lezzet döngüsünü, gelecek kuşaklara aktarmak için yoğun çaba harcadıklarını söylüyor. Emek, artan maliyetlere rağmen, lezzet ve kaliteden ödün vermeden 30 yıl önceki döner lezzetini gelecek kuşaklara ulaştıracaklarını belirterek sözlerine son veriyor.