Tn İstanbul Medya Reklam Turizm Ticaret Limited Şirketi

Groupama Sigorta, yenilenebilir enerji alanındaki sigorta ihtiyaçlarına odaklanacak

Genel

Hayat ve hayat dışı sigorta branşlarında, farklı ihtiyaçlara yönelik kapsamlı ürünler sunan Groupama Sigorta, KOBİ ürünlerini paket poliçeler olarak tasarlıyor.

Yeşil ürünler konusunda gelişmeyi amaçlayan şirket, özellikle güneş enerjisi santrallerine yönelik sigorta ihtiyaçlarına öncelik vermeyi planlıyor.

Groupama Sigorta, hayat ve hayat dışı sigorta branşlarında geniş kapsamlı ürünleriyle sigortalıların pek çok ihtiyacına yönelik kapsamlı çözümler sunuyor. Şirketin ürün gamında kasko, konut, sağlık, hayat, ferdi kaza, trafik, yat, tarım sigortası branşlarındaki ürünlerinin yanında, kurumsal ürünleride mevcut. Yangın, deprem, iş yeri, üçüncü şahıs mali sorumluluk, grup hayat, grup sağlık, kaza, nakliyat gibi sigortacılık ürünlerle ekonomik faaliyetlerin risklerini karşıladıklarını dile getiren Groupama Sigorta Teknik ve Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Bayram, “KOBİ ürünlerimizi paket poliçeler olarak tasarlıyor ve KOBİ’lerin tüm risklerini öngörerek portföyümüzdeki ürünleri geliştiriyoruz. Bu kapsamda KOBİ’lerimize ait bina, makine, demirbaş, tesisat gibi tüm maddi unsurları, yangın ve doğal afet gibi risklerden kaynaklanabilecek zararlara karşı teminat altına alıyoruz. Eğer teminat altına aldığımız bu riskler gerçekleşir ve sigortalı KOBİ’miz üretime ara vermek zorunda kalırsa, ortaya çıkan mali kayıpları da paket poliçelerimizin kapsamında sigortalıyoruz. Ayrıca,işletmeye ait malların nakliyesi sırasında oluşabilecek riskler ve işletmelerdeki makine ve elektronik cihazların arızası gibi konularda da KOBİ’lerin yanında oluyoruz. Bu kapsamdaişletmenin faaliyeti sırasında oluşabilecek sorumluluk riskleri ve iş kazaları gibi riskler de poliçelerimizde sunduğumuz teminatlar arasında yer alıyor” bilgilerini veriyor.

Farklı ihtiyaçlara yönelik çalışmaları sürdürecek

Groupama olarak 2021 yılında, pandeminin devam eden etkilerine ve zorlu ekonomik koşullara rağmen verimli bir yıl geçirdiklerini aktaran Bayram, sağlık sigortalarında prim üretimini 2020 yılının aynı dönemine oranla yüzde 29’dan fazla arttırdıklarını belirtiyor. “Kaskoda ise prim üretimimiz 2020 yılına göre yüzde 19 seviyesinde arttı. Genel anlamda hayat dışı branşlarda, prim üretimimiz yüzde 28 seviyesinde artış gösterdi” diyen Bayram, 2022 yılında da sürdürülebilir büyümeye devam etmeyi hedeflediklerini ifade ediyor.Bayram, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Gerçekleştirdiğimiz dijital dönüşüm ve nitelikli insan kaynağımızla 2022 yılında da büyüme dinamiğimizi artırarak sürdüreceğiz. Bu yıl, satış süreçlerimizde dijital çözümler her zamankinden daha önemli olacak. Amacımız, acentelerimize ve müşterilerimize sunduğumuz hizmeti dijitalleşme ile mükemmelleştirmeye devam etmek.Özellikle stratejik branşlarımız olan kasko, konut ve sağlık alanlarında sürdürülebilir kârlılık odağında büyümeyi hedefliyoruz. Ayrıca satış sonrası hizmetlerimize ve müşteri memnuniyetine odaklanmayı sürdüreceğiz. Bunun için sigortalılarımızın yeni ve farklı ürün ihtiyaçlarına yönelik çalışmalarımız da mevcut. Örneğin son dönemlerde siber saldırıların artması nedeniyle özellikle KOBİ müşterilerimize yönelik siber sigorta ürünü hazırlığına odaklandık.”

Yeşil ürünler alanında gelişmeyi hedefliyor

Bayram, tüm bunların yanında gerek global gerekse lokal düzeyde sürdürülebilirliği tüm boyutlarıyla sahiplenmek gerektiğini düşünüyor. Değişen dünya ve artan sigorta ihtiyacının yanında gezegene ve sigortalılara karşı sorumlulukları yerine getirmek için çalıştıklarını dile getiren Bayram, “Ürünlerimizi de bu sorumluluğa uygun olarak dönüştüreceğiz. Yeşil ürünler konusunda gelişmeyi amaçlıyoruz. Yenilenebilir enerji alanında özellikle de güneş enerjisi santrallerine yönelik sigorta ihtiyaçlarına öncelik vereceğiz” diyor. Bunun yanında motorlu ve motorsuz bisikletlerile elektrikli araçlara teminat sağlayan ürünlere de yöneldikleri bilgisini veren Bayram, “İlave olarak, değişen ekonomik koşullar çerçevesinde, sigortalılarımızın ihtiyaçlarına ve bütçelerine en uygun alternatifi seçebilecekleri kişiselleştirilmiş ve esnek ürünlere odaklandık. Bu bağlamda, pazarlama, satış ve teknik birimlerimizle koordine halde yoğun çalışmalarımıza devam edeceğiz” diyerek sözlerini noktalıyor.

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.