Tn İstanbul Medya Reklam Turizm Ticaret Limited Şirketi

Dijitalleşme yatırımlarına hız kesmeden devam edecek

Genel

Cigna Sağlık Hayat ve Emeklilik, ürünlerini hayatın her alanında kolay, anlaşılabilir ve ulaşılabilir çözümler sunacak şekilde geliştiriyor

Dijitalleşme çalışmalarını hız kesmeden sürdüren şirket,yeni özellikler ekleyeceği mobil uygulamasını her branştaki sigortalıların hizmetine sunacak.

Cigna Sağlık Hayat ve Emeklilik, uluslararası sigorta devi Cigna Global ile Türkiye’nin en büyük özel bankalarından QNB Finansbank’ın güçlü iş birliğinde faaliyetlerini sürdürüyor. Günlük hayatta ihtiyaç duyulan hizmetlerin her bir birey için farklılık gösterebildiğini dile getiren Cigna Sağlık Hayat ve Emeklilik Genel Müdürü Pınar Kuriş, “Cigna olarak, ürünlerimizi sadece zor günlerde kullanılabilecek sigorta ürünleri olarak değil; hayatın her alanında kolay, anlaşılabilir ve ulaşılabilir çözümler sunacak şekilde geliştiriyoruz. Beklenmedik olayların oluşturduğu maddi kayıplar düşünüldüğünde de Cigna’nın sağlık, hayat ve ferdi kaza ürünleri ekonomik birer çözüm oluyor” diyor. Kuriş, KOBİ’ler için kendilerinin ve sevdiklerinin geleceğini finansal güvence altına alabildikleri ‘KOBİmin Yanında Hayat Sigortası’ ve ‘KOBİmin Yanında Ferdi Kaza Sigortası’ ürünlerinin yanı sıra çalışanlarının sağlık giderlerini güvence altına alabilecekleri Grup Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nı da hizmete sundukları bilgisini veriyor.

1 milyar 100 milyon TL prim üretimine ulaştı

2021’in faaliyette bulundukları her sigortacılık branşında yeni ürün ve hizmetler sundukları, tüm alanlarda büyüdükleri ve sağlık sigortacılığına odaklanarak geçirdikleri bir sene olduğunu aktaran Kuriş, “2021 yılı başında hizmete sunduğumuz Cigna Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürünümüzü, geçtiğimiz Kasım ayında güçlü iş ortağımız QNB Finansbank’ın tüm şubelerinde satışa sunduk. 2021 yıl sonu itibarıyla toplamda 1 milyar 100 milyon TL prim üretimine ulaştık. Hayat branşında 1 milyar TL, ferdi kaza branşında ise 90 milyon TL prim üretimine ulaştık” bilgilerini veriyor. 2022 yılında da ana hedeflerinin, bir sigorta şirketinden ziyade, müşterilere yol arkadaşı olma vizyonuyla onların değişen ihtiyaçlarına odaklanmak olacağını kaydeden Kuriş; sigortalıların beklentilerine ve ihtiyaçlarına uygun, en iyi, en güncel ürün ve hizmetlerle onların hayatlarına dokunmaya devam edeceklerini söylüyor.

Mobil uygulamasına yeni özellikler ekleyecek

Dijitalleşmeye hız kesmeden devam edeceklerini belirten Kuriş, “2021 yılında Cigna Tamamlayıcı Sağlık Sigortası sahiplerinin hizmetine açtığımız yeni mobil uygulamamızı, bu yıl içerisinde aktif olduğumuz her branştaki sigortalılarımızın hizmetine sunarak bütün sigortacılık işlemlerini cep telefonlarına taşıyacağız. Cigna mobil uygulaması, bireylerin sadece sigortacılık işlemlerini gerçekleştirdiği bir uygulamadan çok daha fazlasını sunan, günlük yaşamlarında iyi hissetmek için kullanılacak bir uygulama olacak” diye konuşuyor. Kuriş, bu hedefle kullanıcıların uygulama üzerinden, mood checker, stres testi ve günlük aktivite takibi gibi iyi yaşam fonksiyonlarından faydalanırken, sağlıklı yaşam hakkında faydalı içeriklere de ulaşabileceklerini anlatıyor.

Deneyim ölçümü çalışmalarını geliştirecek

“Sigortalılarımıza en iyi deneyimi yaşatmak için müşteri geribildirimlerinden olduğu kadar analitik modellerimizden de faydalanarak iç görüler elde ederek ilerliyoruz. Bu kapsamda sürdürdüğümüz deneyim ölçümü ve araştırma çalışmalarımıza 2022’de çoklu kanal ve farklı temas noktalarını da dahil ederek devam edeceğiz. Müşterilerimizin gözünden uçtan uca ele aldığımız müşteri yolculuğu haritaları ile deneyim yolculuğundaki pürüzleri giderme ve inovasyon alanlarını keşfetmeyi sürdüreceğiz” diyenKuriş, önemle yaklaştıkları konulardan bir diğerinin ise müşteri deneyimi yönetişimi ve kültürel dönüşüm olduğunu belirtiyor.Kuriş, sözlerini şöyle bitiriyor: “Bu yıl, stratejimiz kapsamında, tüm ürünlerimizin prim üretimini artırırken müşterilerimize ulaştığımız kanalları da çeşitlendirmeyi hedefliyoruz. Ürünlerimizin yanı sıra satış ve satış sonrası süreçlerimizi de dönemin koşul ve ihtiyaçlarına göre geliştirmeye, QNB Finansbank’ın tüm kanallarındaki etkinliğimizi ve penetrasyonumuzu artıracak çalışmalara devam edeceğiz.”

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.