Tn İstanbul Medya Reklam Turizm Ticaret Limited Şirketi

Birleşik Ödeme dış pazarlara açılacak

Genel

Kurumlara kanal ve ürün bazlı altyapısal çözüm önerileri sunan Birleşik Ödeme, global pazarlara açılmayı hedefliyor.

Şirket, 2021’de hem yurt içi hem de yurt dışında tüm finansal dikeylerde hayata geçirmeyi planladığı yenilikçi ürünleriyle yeni iş birlikleri kurarak, hizmet ağını genişletmeyi planlıyor.  

Fintech servis platform sağlayıcı (FaaS) şirketi olan Birleşik Ödeme, kurumlara kanal ve ürün bazlı altyapısal çözüm önerileri sunuyor. Bu vizyon doğrultusunda, kurumların dijital finansallaşma süreçlerinde stratejik çözüm ortaklığı yaptıklarını dile getiren Birleşik Ödeme CEO’su İlker Sözdinler, “Vizyonumuz paralelinde kurumlara; e-para dijital cüzdan, sanal veya fiziksel ön ödemeli kart, yurt içi ve yurt dışı para transferi, online/offline tahsilat ve kiosk/akıllı kasa çözümleri olarak beş ana dikeyde çözüm önerileri sağlıyoruz. ‘Wallet-as-a-Service’ altyapımızla kurumlara online tahsilat tarafındaki isteklerine yönelik oluşturduğumuz dijital cüzdan servisleri sunuyoruz” diyor. Sözdinler, dijital finansallaşma trendinin giderek arttığı bu ekosistemde, Birleşik Ödeme olarak, kurumların ihtiyaçları paralelinde geliştirdikleri kişiselleştirilmiş çözümlerle katma değer yaratan stratejik ortaklıklar kurmaya devam etmeyi amaçladıklarını belirtiyor.

20 milyar TL işlem hacmi öngörüyor

2020 yılında kurumlar üzerinden ulaştıkları son kullanıcı sayısının 3.5 milyon olduğu bilgisini veren Sözdinler, 2021 yılında canlıya geçecek projeleriyle birlikte ulaşacakları son kullanıcı sayısında yüzde 200’ün üzerinde artış olacağını öngörüyor. Sözdinler, “2021 için öngördüğümüz işlem hacmi ise 20 milyar TL. Canlıya geçeceğimiz kurum müşterilerimizle birlikte yapacağımız projeler sonucu 16.5 milyon kullanıcıya hizmet götürmeyi planlıyoruz. 2021 hedeflerimizde, öncelikli olarak dış pazarlara açılmak ve global çaptaki faaliyetlerimizi geliştirmek var. Belirlediğimiz yurt dışı yol haritamızda Doğu Avrupa Ülkeleri, CIS Ülkeleri, Körfez Ülkeleri ve Kuzey Afrika Ülkeleri yer alıyor. 2021 içinde beş farklı ülkede, üç yıl içinde de sekiz ülkede hizmet vermeyi planlıyoruz” diyor.

Markaların bölgesel çözüm ortağı konumunda

“Kurumlara nakit akışlarını daha sistemsel yönetebilmeleri için sunduğumuz franchise-bayi çözümleri kapsamındaki fiziksel/dijital ön-ödemeli kart (Visa veya MC) çözümlerimiz ve bu kartlara eklediğimiz geniş indirim ağını kapsayan sadakat programlarımızla, Türkiye’nin önde gelen markalarının nakit akışı ve bayi ağı yönetiminde bölgesel olarak çözüm ortağı konumundayız” diyen Sözdinler; online tahsilat altyapısıyla e-ticaret sitelerine sanal POS ve online kartlı ödeme sistemi altyapısı sağladıklarını açıklıyor. Sözdinler, şu bilgileri veriyor: “Offline tahsilat tarafında ise sistemsel entegrasyonlarımızla hizmet lokasyonu az olan finansal kurumlara ait müşterilerin, perakende şubelerinden kullandıkları POS tüketici kredileri ile gerçekleşen alışverişleri için yine bu perakende şubelerinde kredi ödemelerini yapabilmelerini sağlıyor; istek doğrultusunda her bir şubeyi fatura tahsilat merkezi haline getirebilme imkanı veriyoruz. Offline tahsilat çözümlerimiz aynı zamanda online çözümlerimizin tamamlayıcısı olarak, dijital cüzdanlar ile entegre olabilen self servis kiosk çözümlerini de kapsıyor. IoT teknolojileri ve banka entegrasyonları ile 2020 yılında geliştirilen PaySafe online akıllı kasa ürünümüz ise perakende, akaryakıt, kargo gibi nakdin fazlaca döndüğü sektörlerde kurumların nakit akışını daha efektif yönetebilmesi ve dijitalleştirebilmesi adına sunduğumuz diğer bir çözümümüz.”

Kurumların online tahsilat hacmi arttı

Sözdinler, pandemi sürecinde dijitalleşmeye hız veren, online tahsilat hacmi artan ve nakit yönetimini daha efektif sürdürmek isteyen kurumların Birleşik Ödeme’nin bu alanlardaki çözümlerine ilgisinde artış olduğunu söylüyor. Bu dönemin, doğan yeni ihtiyaçlar için en doğru proje planlaması gerektirdiğinden, şirket olarak hızlı ve çevik aksiyonlar alarak yeni ürünler çıkarmaya ve yeni projeler gerçekleştirmeye devam ettiklerini dile getiren Sözdinler, “Pandemi döneminde fiziksel mağazaların geçici olarak kapatılması sebebiyle ülkemizde e-ticaret pazarında hızlı bir büyüme yaşandı ve son kullanıcı tarafında online alışveriş oldukça yaygınlaştı. Böylece e-ticarete atılmış olan firmalar, bu dönemde son kullanıcı tarafından daha tercih edilebilir olma yolunda müşteri deneyiminin önemini kavradılar. Dijital cüzdan çözümlerimize olan talepte artış görüldü” diyor.

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.