Tn İstanbul Medya Reklam Turizm Ticaret Limited Şirketi

VAKIFBANK’TAN ViBi İLE KİŞİYE ÖZEL AYRICALIKLI HİZMET

Banka

VakıfBank’ın geliştirdiği ViBi, banka müşterilerinin talep ve beklentilerine uygun çözümler üretiyor.

Maaş sorgulama, para transferi, kredi başvurusu, sanal kart limit belirleme gibi işlemler, ViBi’nin gerçekleştirdiği 300’e yakın bankacılık işleminden yalnızca birkaçı. Bunun yanı sıra banka, önümüzdeki dönemde Dijital Kredi projesini de devreye alarak, KOBİ’lerin finansmana erişimini kolaylaştırmayı planlıyor. 

VakıfBank, dijitalleşmeyi merkeze alan yaklaşımıyla hayatı kolaylaştıracak uygulamaları etkin bir şekilde hayata geçiriyor. Bankanın mobil uygulamasının bankacılık faaliyetlerinin önemli bir kısmını kapsadığını dile getiren VakıfBank Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan, VakıfBank Mobil’i herkese hitap edecek şekilde daha rahat kullanıma uygun hale getirdiklerini belirtiyor. Mobil 2.0 uygulamasını devreye almalarının ardından mobil bankacılık müşteri sayısının 4 milyon 500 bini aştığını kaydeden Merdan; bu sayının her geçen gün arttığını, bankanın altyapısının her geçen gün güçlendiğini ve şube dışı bankacılık işlem oranının yüzde 93’e ulaştığını aktarıyor.

Kişiye Özel Asistanlık Hizmeti

VakıfBank olarak, müşteri alışkanlıklarını analiz ederek kişiye özel asistanlık hizmeti veren ViBi’yi geliştirdiklerini dile getiren Merdan, “ViBi, müşterilerimizin talep ve beklentileri için en uygun çözümleri üretiyor. ViBi, fonksiyon seti açısından ayrıcalıklı hizmet sunarken, VakıfBank Mobil dışında başka bir yazılıma ihtiyaç duymuyor, çok hızlı ve güvenli olmasıyla dikkat çekiyor. Yöresel konuşma biçimlerine hâkim olmasıyla sempati toplayan ViBi’nin anlama ve anlamlandırma teknolojisi üst seviyede yer alıyor” diyor. Merdan, işlem çeşitliliği açısından kullanıcılarına ayrıcalıklı hizmet sunan ViBi’nin, pek çok işlemi tek başına tamamladığını belirtiyor.

KOBİ’lere Dijital Kredi Projesi

ViBi’nin 29 Ekim – 10 Aralık tarihleri arasında VakıfBank müşterileri ile 6 milyon 737 bin 128 kez iletişim kurduğu bilgisini veren Merdan, VakıfBank Mobil’i kullanan müşterilerin yüzde 59’unun ViBi ile tanıştığını anlatıyor. Merdan, sözlerini şöyle sürdürüyor: “VakıfBank’ın dijital serüveninde yapay zekâ önemli bir oyuncu durumunda. Bu yaklaşımla pek çok süreç robotumuzu devreye aldık. IVR’ı yüksek performansla kullanıyoruz. Çağrı merkezimizi arayan bir müşterimiz işlemlerini, hiç sıkıntı yaşamadan uçtan uca sesli asistanla tamamlayabiliyor. Ayrıca önümüzdeki dönemde, KOBİ’lerin finansmana erişimini kolaylaştıracak olan Dijital Kredi projemizi devreye alacağız. Proje sonunda KOBİ’lere, bankamızın web sitesi, internet bankacılığı ve mobil üzerinden kredi ürünlerimizi sunacağız.”

ViBi Yardımıyla En Çok Gerçekleştirilen İşlem Türleri

ViBi yardımıyla maaş sorgulama, varlık sorgulama, para transferi, nakit avans başvurusu, kredi başvurusu, kredi kartı borç bilgileri, piyasa bilgileri, sanal kart bilgileri, qr kod ile para çekme, ek hesap başvurusu işlemleri yapılabiliyor. Bunların yanında sanal kart limit belirleme, kur dönüştürücü ve parite sorgulamak da ViBi’nin gerçekleştirdiği 300’e yakın bankacılık işleminden yalnızca birkaçını oluşturuyor.

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.